Even ventileren.. Zucht

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zo herkenbaar! Ik voel me de laatste weken ook heel slecht. Bijna geen energie... En veel komt op mijn lieve man neer, die uit werk de kleine haalt en eten kookt en hem op bed legt. Ik heb er echt de fut niet meer voor 's avonds. Op mijn mamadag ben ik ook dolblij als hij thuis komt en dan plof ik op de bank om er alleen voor het eten even vanaf te komen. Op mijn mamadag zelf merk ik dat het me al heel veel energie kost om met de kleine naar boven te gaan, hem een schone luier aan te doen, en weer mee naam beneden te nemen. Ben dan helemaal kapot! Nou ja, ik ben dan nog niet hoogzwanger en heb geen pre-eclampsie of wat dan ook gehad, maar ik weet hoe je je voelt. Helemaal deze week (ben zwaar verkouden, dus NOG minder energie...)

En ik weet ook hoe het dan voelt als je man ineens opbelt om te zeggen dat ie (in mijn geval dus) in een file staat en pas na kinderbedtijd thuis is, wat dus betekent dat ik de kleine moet ophalen, eten koken, eten geven, tanden poetsen en naar bed doen. Heb toen ook even een potje zitten janken, hoor!

Nu heb ik het geluk dat mijn ouders wél dichtbij wonen... Kun je anders je (schoon)ouders niet voor een paar daagjes te logeren vragen?

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Heeeeel goed gedaan, snap best dat je het moeilijk vindt. Maar je moet aan jezelf denken. Wens je een heel fijn weekend buuv.

liefs buuv

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goed dat je naar je ouders gaat. Pas alsjeblieft op... Anders lig je zo weer in het zh. Heel rustig weekend toegewenst. En probeer je man duidelijk te maken dat hij je in een lastig parket heeft gebracht en of jullie dat voortaan kunnen voorkomen...

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey, ik wil even zeggen dat je jezelf niet zo hard moet aanpakken! Zwanger zijn met een peuter in huis is al loeizwaar, laat staan dat je gezondheid ook nog eens te wensen overlaat! Laat je helpen, dat is echt geen schande.

Succes!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    jullie zijn allemaal te lief!

Heb er met mijn man net nog over gehad.. hij begrijpt het wel, maar ze zitten ook hoog op zijn werk (hoop zieken)

maar ja, heb hem gezegd dat hij zijn telefoon bij zich moet houden, scheelt in ieder geval dat het ziekenhuis dichter bij mijn ouders is dan bij ons..

neem lekker de ipad mee, lekker zp-pen!

en even voor beautevil.. mijn nieuwe vriendinnetje en buuv (paar blokken verderop..) ik heb je nog nooit gezien, wist tot een week terug niet eens dat er een zp maatje was hier, maar je bent een kanjer! knuf!

6. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Doe lekker rustig aan maar nu kan je toch bij je meisje zijn en ook van haar genieten. Veel plezier en denk aan jezelf hoe moeilijk dat ook is.

veel liefs kim

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ben bij mijn ouders, maar goed ook want vanmorgen merkte ik al snel dat hoe lief ze ook is, ik gewoon niet de energie heb om de hele dag voor haar te zorgen.. Ik had haar en mezelf aangekleed en was doodop..

Maar ja.. Ik leg me er maar bij neer..

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Fijn dat je bij je ouders bent.

En nooit schamen om hulp te vragen. Vooral je familie niet, hoe moeilijk dat ook is.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik weet helemaal hoe je je voelt!
    Alleen heb jij het nog een stuk moeilijker omdat je Eefje ook nog hebt!
    Ik weet hoe het is om zolang in het ziekenhuis te liggen, te horen dat er een vroeggeboorte kan plaatsvinden etc etc etc.
    Ik mocht uiteindelijk ook naar huis, maar het is dan zo moeilijk om op je lichaam te vertrouwen! Misschien is het toch handig je vader te laten komen en jullie terug te brengen..

Ik wou je alleen even zeggen dat ik weet hoe je je voelt! Dikke knuffel, het zijn de laatste loodjes, je kunt het!!!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh je bent al bij je ouders! Fijn..
    Je bent op het einde, nog eventjes volhouden!!

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb niet alles kunnen lezen dus misschien dubbel!
    Kunnen je ouders naar jou toekomen op vrijdag met je nichtje en dan misschien de weekboodschappen voor je doen zodat ze samen allemaal weg zijn. Jij kan rusten en dan ben je beetje bij geslapen/gerust en kunnen jullie 's middags nog even lekker naar buiten rondje door het bos of zo?

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee buuv, jij bent ook een kanjer hoor! Niet aan jezelf twijfelen dit is de juiste beslissing voor jezelf en voor Eefje en voor bebe.

Wens je een lekker rustig weekend. Rust lekker uit en ga lekker chillen met de i-pad en Eefje en je familie. Knuffie vanuit B'lo ;)

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goeie keus meid!!

En ik spreek uit ervaring, pak alle hulp die je krijgen kan, en schaam je niet voor een traantje, behalve de hormonen die gieren, giert ook je bloeddruk nu! Probeer je niet teveel druk te maken. Je hebt de longrijpingsprikken gehad en je bent al verder dan ik gehaald heb, en met mijn dochter is alles prima in orde!

You go girl je kan het, nog eventjes vol houden!!

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goeie keus meid!!

En ik spreek uit ervaring, pak alle hulp die je krijgen kan, en schaam je niet voor een traantje, behalve de hormonen die gieren, giert ook je bloeddruk nu! Probeer je niet teveel druk te maken. Je hebt de longrijpingsprikken gehad en je bent al verder dan ik gehaald heb, en met mijn dochter is alles prima in orde!

You go girl je kan het, nog eventjes vol houden!!

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Het gaat hier hardstikke goed, Eef wordt verwend en ik kan het rustig aan doen.. Ga voor mijn ouders straks echt een mooi groot canvas geven van onze meisjes!

16. tulip

tulip Niet meer actief

wat een leuk idee voor je ouders, daar zullen ze ongerwijfeld dolblij mee zijn en geniet ervan. Het zal wel heerlijk zijn zo. Ondanks dat je man er niet is.

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik verlies de hele dag al wel waterige afscheiding.. Maar volgens mij zegt dat nog niet.. Toch.. TOCH ? ;)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Goede keuze hoor , ff accepteren en volhouden , straks kun je de hele werled weer aan en zijn de rollen weer omgekeerd , en kun je ook weer helpen !!!!

19. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje geen idee, maar zou je in jouw geval dan de gyn niet ff bellen ofzo??

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heb net boekje van zh doorgelezen en daarin staat dat het er bij hoort.. Allemaal tekenen dat het lichaam zich klaar maakt en ze is ook al ingedaald.

Maar ik hoest en nies me ook te pleuris, dus Kan het ook gezellig een beetje incontinentie zijn.. Heb geen buikpijn verder en de kleine is druk.. We wachten ff af..

Deel Deze Pagina