Eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door exantia, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exantia

exantia Niet meer actief

Hooi,
    Ik ben hier nieuw:oops:
    Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, dit is onze eerste ronde.
    Alleen nu zit ik even met een rekenprobleempje en misschien kunnen jullie mij helpen.

Zaterdag 19 januari ben ik ongesteld geworden
    Woensdag 30 januari had ik een ovulatietest gedaan, test streep was aanwezig alleen niet dezelfde of donker ( s'avonds geklust)
    Donderdag 31 januari werd de teststreep lichter
    Vrijdag 1 februari was de teststreep heel erg licht en s'avonds had ik licht bloed verlies ( s'avonds geklust )
    Zaterdag 2 februari had ik smiddags ( sorry voor de details ) een slijmprop waar ik draden van kon trekken.

Vanaf wanneer begin ik dan te tellen ( DPO )

Hopelijk kunnen jullie mijn helpen

Groetjes E

Stresskipje vindt dit leuk.
  2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dat is lastig rekenen omdat je geen positieve ovu test hebt gehad. Hoelang is je cyclus normaal? Of ben je net gestopt met de pil?

Normaal als je een positieve ovu test hebt op dag 10 bijvoorbeeld dan springt je ei uiterlijk dag 12. Dag 13 is de 1DPO

3. exantia

exantia Niet meer actief

Hooi Loetje,

Dankje wel voor je antwoord,

Ik ben afgelopen september gestopt met de pil en heb daarna alleen cyclusen gehad van 28 dagen

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Heb je op/na 2 februari geen ovulatietesten meer gedaan? Klinkt namelijk alsof je toen vruchtbaar slijm had. Dat kun je tot 5 dgn voor je eisprong hebben. Het kan zijn dat je eisprong dus al geweest is maar kan ook zomaar vandaag of morgen nog komen. Hoeveel dpo je bent is niet te zeggen omdat dus niet is vast te stellen wanneer je eisprong was/zal zijn.

5. exantia

exantia Niet meer actief

Flamingooo,

Ik heb ze tot gisteren gebruikt alleen vanaf zaterdag waren ze allemaal wit

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik ga dan eerder denken dat hij voor 30 januari positief is geweest.

7. exantia

exantia Niet meer actief

Mijn gevoel geeft aan dat ik te laat ben geweest met testen, dat ik al vanaf die dinsdag had moeten gaan testen

8. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik denk dat je de 29e een positieve ovulatietest zou hebben gehad, dat je net te laat was. En dat het bloedverlies een ovulatiebloeding was. Dat je eisprong dus 1 februari was en je nu 4dpo bent. Maar goed, ik ben geen expert. Het lijkt me alleen logisch.

9. exantia

exantia Niet meer actief

Kaatje, dank je wel voor de uitleg,

Ik heb in ieder geval wel nadat ik klaar was met de ongesteldheid om de dag geklust, dus er is misschien nog hoop

Deel Deze Pagina