Wanneer kan een pretecho nu het best?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Alita, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

:idea:
    Ja mijn vraag is dus wanneer krijg je nu de mooiste pretecho, met hoeveel weken dus? Wanneer is het te laat ivm niet meer in het beeld passen? Ik wil het t liefst een beetje verdelen allemaal, niet alle echo`s achter elkaar, snap je?

groetjes cindy

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wil je een mooie 3d echo dat je ook een mooi gezichtje ziet, dan kan je beter met een week of 24 doen, dan hebben ze ook wat vet op de wangetjes en dat is veel mooier

maar ieder echo bureau kan je dit vertellen gewoon bellen

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    een gewone pretecho wordt volgens mij rond de 20 weken gedaan.
    Wanneer je voor een 3d echo gaat is het rond de 27 weken het mooiste is ons verteld...
    wanneer heb je nog meer een echo dan?

ps gefeliciteerd!

4. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Ons was ook rond de 27 weken verteld. Hebben we ook gedaan en was idd de juiste tijd.

5. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb de mijne met 26 weken laten maken maar ons meisje lag al helemaal ingedaald (vroegertje) dus ik ik heb het hoofdje nauwlijks kunnen zien.

6. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik ben maar net zwanger dus ik moet mijn eerste echo zelfs nog krijgen maar was benieuwd. Ik bedoel de 4d echo......

bedankt

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    de 3d en 4d echo hebben wij met 26 weken gedaan, deze keer wil ik het rond 24 weken. Mijn dochter lag helemaal met haar neus in mijn buikwand en konden haar gezichtje niet goed zien, erg jammer dus.

8. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heb met 34 weken een pretecho gehad en moet zeggen zag alles heel goed.
    Je zag de handjes voetjes het complete gezicht echt alles. Het was nu juist leuk omdat echt alles erop en eraan zit en bij week 24 is je baby toch iets minder ontwikkeld al zeg ik het zelf.

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    volgens het echobureau is 3d de foto en het dimensionale... en 4d is hetzelfde alleen dan in filmvorm...

10. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hoi!

Ze adviseren meestal tussen de 20 en de 28 weken omdat het kindje dan wat meer onderhuids vet krijgt, en het toch nog goed op het beeld past. Later wordt het te groot. Daarnaast is niet de leeftijd het allerbelangrijkste voor een mooie foto, maar de ligging van het kindje. Ik ga het met 27 weken doen, kan niet wachten!

Geniet ervan

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

De mevrouw bij wie ik de pretecho heb laten maken, zei dat 22 - 28 weken wel het mooiste is omdat ze dan wat vet beginnen te krijgen en nog goed in beeld passen...

Ik heb er eentje laten maken met 22 weken. We konden alles heel goed zien. Ken ook iemand die had het met 19 weken laten doen, maar toen zag je heel erg nog de botjes, wat er een beetje 'eng' uitzag.

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Toen ik belde voor een afsoraak zei ze dat je het het beste kon doen met 25 a 26 weken. Ik was toen 25 weken zwanger toen we een 3d/4d echo lieten maken en het was heel erg mooi :) kan het je echt aanraden.

13. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Zelf zijn we nog aan het twijfelen of we er een willen laten doen. Bij ons is op de negenmaanden beurs gezegd dat je twee keuzes hebt. Rond de 24 weken dan zie je het kindje geheel in beeld. Rond de 30 weken dan heb je een mooi gedetaileerd gezicht. We hebben dus nog even om na te denken.

Liefs
    Sil

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb met 10 weken, 20 weken en 30 weken een echo gehad.
    Die met 30 weken was een 3d echo. Je kon beeb heel goed zien. Ze zeiden tegen ons dat alles tussen de 28 en 32 weken het beste te zien is. Maar ja, je hoort dus wel verschillende dingen hierover.

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    En zie album. De linker helft van het gezichtje is toch duidelijk zichtbaar. Lekker ding he? ;)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik heb het met 26,5 week gedaan!

17. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik had een 2d pretecho met 25 weken, het ligt een beetje aan de omstandigheden wanneer 3 d het mooiste is, maar ik krijg as donderdag, bij 28 weken de 3d echo.

Als je wat steviger bent en de echo dus wat minder duidelijk is, kun je beter een paar weekjes later de 3d echo doen, dan zien ze meer.

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

tussen de 22 en 28 weken is het op zijn mooist.
    Ik wacht even af krijg morgen gratis een 3D-echo benieuwd hoe het gaat uitzien :)

Als het dan al mooi is ga ik niet zelf nog een keer lukt het morgen niet dan ga ik zelf zo rond 26 weken

19. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    mij is net verteld dat een pretecho het mooist is tussen 26 en 29 weken

20. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wij hebben het met 26 weken en een paar dagen gedaan..alles was perfect et zien..neusje vingertjes teentjes..ze stak zelfs een paar keer de tong uit en je zag ze slokjes vruchtwater drinken..was erg schattig om te zien :)

Deel Deze Pagina