Ik vind het ook nogal vreemd gedrag.... Hij is net 2 mnd geleden papa geworden, zijn prioriteiten liggen duidelijk niet bij zijn gezin! En dan ook nog even van zijn vakantie adres laten weten dat ie gezellig aan de cocktails zit met een stel NL vrouwen Misschien moet je hem maar een koekje van eigen deeg geven en sms-en dat je in de plaatselijke broodjeszaak samen met een stel mannen thee zit te drinken Sorry maar ik zou hem bij terugkomst toch even heel duidelijk maken dat dit echt, echt niet kan en dat zijn gezin vanaf nu toch echt nr. 1 moet zijn! Sterkte de aankomende weken!
Voordat hij wegging hebben we er ook flinke ruzie over gehad en ik heb hem laten zweren en beloven dat hij nooit meer zo lang en zo ver weg op vakantie gaat zonder zijn gezin. Dat een weekendje of midweekje in Nederland echt de max is. Ik kan hem niet eens behoorlijk sms'en of bellen vanwege het tijdsverschil en omdat het zo duur is. Ik ga er ook zeker als hij terugkomt nog een goed gesprek over houden met hem.
ach, ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent. probeer er maar wat van te maken voor jezelf, ga wat leuke dingen doen..het is wel sneu dat het zo gelopen is zeg!
Pff echt mijn man moet dat niet doen en dat hij dan zegt nu kan het nog?? Nu kan het juist niet meer!! Je hebt net een kind en gaat trouwen dit is juist het slechtste moment om te gaan!! Pff mijn mannetje is nu een weekendje aan het werken en ik vind dat al verschrikkelijk maar de enige reden dat hij het doet is zodat hij dan met kerst en oud en nieuw 2 weken vrij is...
De link van deze topic sturen als dat kan en dan je telefoon uitzetten en hem laten zweten..... Jeetje wat een oetlul.
Ach meid wat sneu...! Heb het met je te doen. Iedereen hier kan nou wel roepen met grote mond van: IK zou dit en IK zou dat, maar ts heeft toch al vanaf het begin aangegeven dat ze het er NIET mee eens is?? Hij gaat toch, en natuurlijk is ze daar pissing en verdrietig over! Ze kan toch niet 123 haar verloofde en vader van haar kind bij het grofvuil zetten. Ik heb ook zo'n stuk eigenwijs die zo af en toe zn eigen zin doet, maar geloof me, die betaal ik met gelijke munt terug. Ts nog veel sterkte, en ik zou zeggen: geniet er zoveel mogelijk van en als het mogelijk is: ga ook iets geks doen of koop een groot cadeau voor jezelf en je zoon en laat het hem maar bekijken daar in China! Dat ie zich maar verslikt in een loempia of zo.
Jee, dat had de mijne ook niet moeten proberen!! Je hebt een kind van 2 maand joh Ik zou flink ruzie maken en gezegd hebben dat als ie ging, dat ie idd daarna niet meer terug hoefde te komen en maar bij z'n ouders kon gaan. Nee, dat kan er bij mij niet in, zo ver, zo lang, op zo'n moment?! Nee sorry. Sterkte de komende weken en denk goed na of je dit de rest van je leven zo wil met hem! Als z'n vriend zelfs NU nog op de 1e plaats komt, vrees ik dat dat altijd zo zal blijven !!!
Jemig, wat een rotte situatie! Kan het me helemaal voorstellen dat je je hier niet fijn onder voelt! (zacht uitgedrukt) Misschien is het inderdaad even goed om het contact tijdens zijn vakantie op een laag pitje te zetten om hem maar even goed te laten voelen dat dit ECHT NIET OKÉ is..! Verwen jezelf maar even goed deze dagen! Lekker genieten van je kleine man en je "verloofde" maar even flink laten zweten Heel veel sterkte en een digi-knuffel!!
Vind het ook niet normaal! Zou lekker helemaal niet reageren op zn smsjes! Laat hem maar ff lekker zweten ( if he cares) want daar lijkt het nu niet echt op
Wat een egoist zeg ... of daar de prioriteit ligt! ZUCHT en die vriend van hem moest ook beter weten dat hij het in zijn kop haalt om met jou vriend zo ver weg te gaan. Dan heb je toch geen verstand!
+2:x Vind het niet kunnen!! Lekker bezatte met Hollandse vrouwen,moeten ze daar voor naar China! Ts,ik zou mezelf ook lekker verwennen en waarschijnlijk niet eens meer reageren op zijn sms'jes! Sterkte!
ik vind het heel belangrijk om soms iets alleen met een goede vriendin te doen en vind het ook prima als mijn man die ruimte wil. maar om nou meteen 2 weken naar China te gaan, vind ook ik wel een beetje teveel van het goede! zeker nu jullie net een kleintje hebben, zou een avondje stappen met zijn goede vriend ook even genoeg moeten zijn. snap überhaupt niet dat hij zijn zoontje zo lang kan missen! zeker de eerste maanden gaat die groei en ontwikkeling zó snel!