Wat ik me ook afvraag: Jullie gaan binnenkort trouwen. Gaan jullie dan nog wel op huwelijksreis? Of heeft hij daar het geld voor zijn China vakantie voor gebruikt? Ik zou NOG pissiger zijn als ik wist dat ik bijv een goedkope trouwjurk en feest zou moeten doen wegens geldgebrek door de China vakantie, maar meneer is 16 dagen naar China waarvan het ticket alleen al twv een mooie bruidsjurk/feest is En dat aan de cocktails zitten met meiden vind ik eeeeeecht onrespectloos. Jullie gaan trouwen en hebben een baby van 2 maanden. Jullie horen op 1 te staan, niet een stel andere wijven en zijn beste vriend. Als hij zo denkt zou ik niet eens meer met hem willen trouwen
Hier ook zo. Mijn vriend wil echt geen 2 weken zonder dochterlief! En al helemaal niet toen ze zo jong was. Hij zou er thuis niet meer inkomen!
Dit dus! Als mijn man dit zou flikken mocht hij z'n koffertje ingepakt laten bij terugkomst. Hij had meteen weer mogen vertrekken namelijk! Echt ontzéttend respectloos.
Het komt over of hij geen respect voor je heeft. Hij walst gewoon over je heen! Iemand die zijn vriend voor zijn gezin plaatst. Wat een egoïst. En dan nog een trap nageven ook door je smsen dat ze met meiden zitten ze zuipen!! Nee, die mocht van ook na zijn vakantie naar zijn ouders om eens goed na te denken waar zijn prioriteiten liggen. Want zo te lezen weigert je vent om volwassen te worden en verantwoording te nemen. Ik zou hem dus ook compleet negeren de komende paar dagen. Wat denkt hij wel niet? Laat hem maar zweten! Met zijn cocktails en nl dames.
Ik denk dat hij niet zozeer zijn beste vriend verkiest boven zijn vriendin, maar dat hij het allemaal wel kan maken tegenover haar. Zo van: Oo dat zakt wel weer. Ts: als ik jou was zou ik er een flinke stunt tegenover zetten! Iets wat hij absoluut niet van je verwacht, zodat hij zich nog eens bedenkt als ie weer de kolder in zn kop krijgt!
Pfff...vervelend voor jou zeg!! Ik kan me er zelf nooitzo in vinden om als stel / gezin apart op vakantie te gaan, maar dat is persoonlijk. Als beide partijen er geen problemen mee hebben dan prima. Maar jij hebt dat wél! Dan zou hij dat moeten respecteren en niet moeten gaan, ZEKER gezien jullie gezins/bruilofts/ financiele omstandigheden! .. Kun je niet een tripje verweggistan boeken met een zus/nicht/moeder/vriendin en dan hém hierna twee weken thuis de boel laten runnen
Hey ts.. hoe voel je je nu? als ik alles zo even scan word je behoorlijk gesterkt in je gedachte dat dit in het grootste gedeelte van de gezinnen niet echt de normaalste zaak is. En jij moet eigenlijk nog 15 dagen afwachten voordat je hem daarmee om zijn oren kan meppen.
Hahah jij ziet echt dingen die er niet zijn... Ze zegt: dattie zich maar verslikt in een loempia... Verslikken is heel wat anders dan stikken, google het anders even! Goh, leer je zomaar wat bij en dat op een zaterdagavond!
Met mij en mijn zoontje gaat het prima. De zorg voor mijn zoontje gaat mij prima af. Ik heb familie in de buurt wonen dus ik sta er niet alleen voor. Maar ik ben gewoon boos dat hij toch gegaan is terwijl ik hem heel duidelijk heb gemaakt dat ik dat niet wilde. Ik hoef niet te besparen op onze bruiloft of onze huwelijksreis gelukkig. We hebben goed gespaard. Die beste vriend heeft naast mijn verloofde geen andere vrienden. Dus als mijn verloofde niet kan met bijvoorbeeld koninginnen dag of oud en nieuw dam viert hij het niet, omdat hij dan naast familie niemand heeft. Dus als mijn verloofde niet op vakantie gaat, dan gaa hij niet op vakantie. Mijn verloofde vind het moeilijk om nee te zeggen vooral tegen zijn beste vriend. Hij vond het ook zielig als hij geen vakantie had. Ja hij kan ook zelf gaan. Hij hangt zo aan mijn verloofde.
Hoe lang geleden is deze reis al besproken? Lijkt me niet dat je een reis naar China even binnen 3 maanden ofzo regelt
Waarom kijkt je verloofde zo naar zijn vriend ipv naar zijn toekomstige vrouw? Jij als de partner en moeder van zijn pasgeboren zoon wou perinent niet dat hij ging, maar verkoos toch de wensen van zijn vriend boven jou wensen en dat vind ik niet kunnen in een relatie waarin je gaat trouwen en net een kindje hebt. JIJ hoort op 1 te staan samen met je zoon, niet zijn vriend.
Ze waren het al wel een tijde van plan. We hebben er ook ruzie over gehad maar ze hebben last-minute geboekt. Echt 1 week voordat ze vertrokken was het rond
Ik zou lekker die 16 dgn mn telefoon niet opnemen en niet reageren op smsjes. En als die terug is en dan vraagt waarom? Zeg je gewoon ik had ook lekker vakantie!
gaat iwe lekker met zijn beste vriend trouwen kan ook tegenwoordig mijn zegen zou hij hebben als ie me zo behandelde
Jou verloofde moet zich niet zo laten beinvloeden door zijn vriend. Snap heus dat het lastig is voor hem. Maar dan gaat die vriend maar andere vrienden maken. Jou verloofde heeft toch voor jou en jullie zoon gekozen? Die vriend moet dat accepteren, en daarbij komt dat hij dus niet gewoon weg kan gaan wanneer hij dat wil. Mijn man zou dat gelukkig niet doen, maar mocht hij zoiets in zijn kop krijgen dan kon hij het toch echt vergeten hoor! Ik zou hem compleet negeren al die tijd, dan zoekt ie het maar lekker uit in China. Als hij dat belangrijker vind dan zijn vrouw en kind pffff...
Ik zelf zou er niet zoveel moeite mee hebben als manlief alleen met vrienden weggaat. Hij reist ook 1x per jaar alleen naar familie. Maar zou dan not amused zijn als ik zo'n sms krijg. Daarnaast vind ik dat als de man weet dat de vrouw ergens moeite mee heeft hij haar ook wel tegemoet kan komen door bijv een week te gaan, of de reis uit te stellen tot na het huwelijk.