Oei, oei, oei, als ik sommige reacties hier lees ben ik blij dat ik niet met jullie getrouwd ben zeg Jeetje, sommige blazen de boel wel op hoor als ik eerlijk ben. "hij had van mij niet gemogen" "hij kan bij terugkomst meteen zijn koffers pakken" "Ik zou nooit met hem trouwen" Tuurlijk is de verloofde van TS (te) ver gegaan, maar om nou gelijk dit soort dingen te gaan roepen Ten eerste is je vriend/verloofde/man nog altijd je bezit niet, dus dingen verbieden lijkt me een beetje overdreven, je kunt neem ik aan, altijd dingen bespreken in je relatie en zeggen wat je er van vindt en waarom je liever niet hebt dat jij gaat, maar verbieden? En TS heeft aangegeven dat ze liever niet heeft dat hij op vakantie ging, maar hij is uiteindelijk toch gegaan, daar zou bij mij het laatste woord ook nog niet over gezegd zijn, maar om dan maar gelijk de relatie te verbreken? Er is een kind in het spel, dus ik mag hopen dat mensen vechten voor hun huwelijk ipv maar gelijk het bijltje erbij neer te gooien... En dat smsje, waarschijnlijk bedoeld hij het toch helemaal niet zo? Of ben ik nou zo a-jaloers dat ik me niet druk kan maken om zo'n smsje? Tenminste, ik ga er vanuit dat dat niet het enige smsje is dat hij gestuurd heeft? Hij zal toch wel meer smsjes gestuurd hebben hoe het daar is en hoe het met TS en hun zoon gaat? (weet ik dus niet zeker he....) (En nou niet allemaal gelijk over mijn post vallen, het is mijn bescheiden mening maar he )