Jullie hebben me in ieder geval wel een stuk vrolijker gemaakt,haha! Vooral die watermeloen Heb maandag werkoverleg, dus ga het dan zeker weer even aankaarten...
Volgens mij mag je inderdaad niet overwerken als je zwanger bent! Misschien even je verloskundige bellen en vragen of zij het verstandig vindt, als zij het met je eens is dan kan en mag je gewoon niet anders dan het rustig aandoen! Ik zou trouwens niet eens meegaan maar oke. Alleen de gedachte maakt me al moe!
Ik zou ook niet meegaan, waarschijnlijk doet je baas dan ook vervelend als je moe bent en vroeg naar bed gaat. Ik zou daar weer zenuwachtig van worden en dat is slecht voor je kleine.. Veel sterkte!
Hhahahahaha vlinder geweldige reactie! ik denk er ook zo over hoor,al die mannen die zogenaamd een zwangere vrouw moeten beoordelen...hopeloos
Zoooooo, die baas van jou heeft lef! Ik zou niet eens meegaan met zo een kamp, joh wanneer mijn baas zich zo zou gedragen! Als zwangere heb je toch veel rechten, of zie ik het nou verkeerd?
Wat een lompe, botte, mega-asociale rotbaas. En die lange dagen vallen toch zeker in het overwerk. Mannen zijn zelf altijd onwijs zielig als ze ziek zijn, dus hij moet niet zeiken en zeuren. Helemaal niet als ie geen kinderen en geen vrouw heeft. TSSSS