Hoi meiden, Ik plaats het even hier omdat ik niet zwanger ben of het probeer te worden. Maar het volgende: Als ik geen pil slik, verga ja echt verga ik van de pijn na mijn eisprong tot ik ongesteld wordt en dat doet ook zeer. De pijn is te vergelijken met middelmatige weeen weet ik intussen na twee kindjes te hebben. En vooral veel bloeden erg heftig allemaal. Ik moet dus echt de pil slikken. Maar als ik de pil slik ben ik constant ongesteld. 3 van de 4 weken op zijn minst. Elke keer krijg ik weer een andere pil maar geen een werkt. Wordt er zo moe van. Nu heb ik inmiddels ook bloedarmoede en dat samen met het bloedverlies maakt het niet erg prettig. Iemand ook meegemaakt met de pil?
Lijkt me toch niet echt normaal zo heftig! Anders eens vragen naar een verwijzing naar de gynaecoloog als je ha het niet (meer) weet?
Zelfde probleem gehad tot ik de mirena kreeg! Ik bleek overigens allergisch te zijn voor een of ander goedje wat in alle pillen zit.
al bij gyn geweest? zou gewoon eens vragen naar een verwijzing. en een goeie onderzoeking want het hoort niet zoooooon pijn te doen. en ze hebben er echt wel wat voor hoor. ben nu ook aan de homeopatische pillen die helpen de hormoonhuishouding op pijl te brengen. hier namelijk altijd last van hartkloppingen/paniekaanvalgevoel ed door de hormonen. dit word nu langzaam door die dingen minder.