Zou het in de lucht hangen? Heb m'n hele leven nagels gebeten en ben nu sinds een half jaar gestopt! Mijn vriendin deed mijn nagels en nu ben ik om. Heb de wereld aan nagellakjes! Heb nu op elke nagel een bloemetje, krijg het alleen op m'n rechterhand niet mooi, kan niet netjes werken met mijn linkerhand. Gelukkig komt m'n moeder zo, kan zij die hand doen!
mja dat klinkt wel als een bekend probleem merk dat het beter gaat met een dubbel laagje.. dat 2e laagje maakt een hoop goed over het eerste laagje
Gewoon egaal wil ook wel, maar die bloemetjes worden heel lelijk. Ik doe dat gewoon met een klein kwastje maar begin met links te bibberen!
hmm hoe doe je dat dan? dit was gewoon een plakbloemetje en door zn formaat al lastig genoeg met de hand waar ik wel handig mee ben trouwens
Gewoon zo'n klein kwastje waar je bijv ook je lippen mee kan doen. Die doop ik voorzichtig in de nagellak, maar 5 kleine streepjes, beetje in een stervorm. In het midden een kleine stip en voilà! Heb nu zwart bloemetje en een zilver stipje. Vind het wel zo verslavend dat ik elke dag wel iets anders doe!
hmm dat klinkt niet heel onmogelijk heb ook nagellak met zo'n smal kwastje trouwens... maarja dan nog steady handjes kweken.
Haha, hier ook een heerlijk meisje-meisje Vroeger was ik zelf ook wel van het lakken, maar tegenwoordig doe ik alleen nog mijn tenen hoor. Dochter wil liefst iedere dag een ander kleurtje Bladdert er meestal ook wel redelijk snel af bij haar, maar ja. En ze zeurt ook dagelijks om mascara!! Gek word ik ervan! Een likje oogschaduw kan ze nog krijgen, maar ik blijf herhalen dat ze pas mascara mag als ze 15 is.. Lippenstift.. ook zowat. Als ze t een keer krijgt, kan ze niet meer normaal praten, want dan is ze bang dat t eraf gaat Haren vlechten en frutten ben ik wel helemaal van. Deed ik vroeger al met mijn poppen, dus nu is dochter de klos Heeft ze overigens aardig geduld voor gelukkig. Haal mijn inspiratie vaak van cute hairstyles for girls. Zelf vind ze t ook al leuk om te doen, laatst had ze de (slapende) kat helemaal volgehangen met speldjes en elastiekjes..
Hmm mja hier wil ze liefst compleet gemakeupt de deur uit inderdaad en laatst lette ik even niet op.. had ze een enorme dot roze gel in dr haar gesmeerd. (niet zo erg hoor.. gewoon uitwasbaar.. maar het ziet er stuk mooier uit als je het enigzins uitsmeert op een pluk.. ipv het gewoon bovenop je hoofd te drukken ) heb ook wel fotoos dat ze complete gemakeupped is.. maar normaal mag at inderdaad niet van mij kinderlippenstift (lipgloss meestal.. al dan niet met glitter) maar oogschaduw en mascara enzo vind ik zelden een goed idee
Oogschaduw vind ik nooit zo'n probleem. Ik doe huidskleur en dat zie je vrijwel niet zitten (En dan wel heeel hard roepen oooooooo wat mooi!)
gisteravond trouwens zware discussie thuis manlief vindt dat het bloemetje verkeerdom zit, ik vind van niet. wat vinden jullie?
Ik vind ook dat ie goed zit Ook wel eens dat soort discussies gehad, over hoe je een ring draagt Vriend vond dat ik m op zn kop om had... Ik vind dat de drager er zelf 'goed' naar moet kijken.
haha ja.. die discussie hebben wij hier ook over onze trouwring. ene helft is witgoud, andere helft is gewoon goud en natuurlijk de inscriptie aan de binnenkant is ook belangrijk qua hoe je hem moet dragen. Aldus manlief dus... ik heb het maar opgegeven na 5 jaar huwelijk ga ik niet meer in discussie en draai ik hem om als er iemand 5 minuten naar mn vinger zit te staren maar niks wil zeggen. Denk niet dat we het ooit eens gaan worden en stiekem maakt het mij niet uit hoe hij zit. en wat betreft het bloemetje tja.. ik vind het gewoon "raar" als hij adnersom zit zie trouwens dat het wel lijkt alsof het bloemetje slijt... houdbaarheid max 2 dagen blijkbaar
Haha oké! Acryl is veel harder dan gel.. Als ik gel op doe dan is dat na een week klaar.. Alles ligt er af of is afgebroken.. Gewoon doordat ik een lomp geval ben. Mijn grove motoriek is gewoon erg goed ontwikkeld haha
Dus al lekker surfend op de iPad... Kom ik echt de meest bizarre dingen tegen.. Onder andere 3D nailart. Dat overleeft op m'n werk vast niet langer dan een half uur... Maar het is wel echt heel kunstig! En 2 linkjes waarvan ik weleens wat wil proberen bij mezelf danwel bij dochterlief. Aardbeien-nageltjes vind ze vast ultrastoer... Alleen die nageltjes zijn zo kleine.. Beter eerst even op een stukje papier oefenen ofzo Nail Art Tutorials - Nail Art 101 TLC Family "Nail Art for Kids"