Ik was niet overtijd niks. Hadden nergens op gelet helemaal niks! Dat ik een test had gedaan in een maand waarvan ik dacht van nou het zal wel niet,was gewoon op de gok gedaan. En hij werd in een keer positief!? En ik was natuurlijk helemaal blij enzo. En ik vertel het tegen mijn vriend en hij ook blij... echt geweldig! Ikke nog een keertje testen op verzoek van mijn vriend en ja hoor meteen ook positief. Ik zei al tegen mijn vriend zou het dan eindelijk idd zoo mogen zijn? En zal het zo zijn? Ja! zegt mijn vriend je hebt hier het bewijs! Beep beep beep daar ging de wekker. Hihihihihihihi maar het was allemaal maar een droom! (zucht) Helaas. Ik was vanmorgen echt helemaal van slag. Afgelopen maand was echt zo'n maand van ''ja nou niet echt'' zeg maar weinig geklust enzo en toch had ik in een keer de drang om te testen... heel raar. (heb ik niet gedaan by the way) Grappig he dat je zo in je droom kan meeleven? Moest ik ff kwijt! Nou fijne jaarwisseling allemaal! Dikke kus Swiggy
Hou op schei uit inderdaad...dromen...grrrr Gisteren een supersonische fiets gewonnen (echt, hoe verzin je het) en vanacht gingen we de familie vertellen dat we stopten met de behandelingen .... We waren spontaan zwanger geraakt... Doet dat ff pijn als je wakker wordt! Maargoed meid...je pendel-uitslagen staan gunstig voor je...wie weet.... Ik duim even extra voor je! Hoop dat dat je leed van de wekker een beetje verzacht Knuffie
Hoi hoi, Heel vervelend als je dan midden in zo`n droom wakker wordt. Hopelijk mogen jullie dromen snel waarheid worden, ik duim voor iedereen. Liefs, Bibu !
wat een lieve reactie's toch ook altijd van jullie allemaal! Ja idd de pendels staan idd gunstig ingesteld voor mij hihi mijn duimen draaien en draaien! Niet alleen voor mij hoot! Voor ons allemaal natuurlijk! Dikke kus Swiggy
Hoi Swiggy Ik had van de week ook gedroomd dat ik twee streepjes had. Ben benieuwd, nog even een paar daagjes geduld hebben. Ik hoop dat je droom gauw uitkomt! Liefs Marie
Grrrrrrrrrrrrr.... die rotdromen ook! Als ze nou eens werkelijkheid worden! Maar nee hoor dat laat op zich wachten! (zucht) nou van mij mag het een zeer vruchtbaar 2007 worden! Ik heb altijd zo'n moeite met degene die zo lang moeten wachten op een wens die in vervulling gaat... bij mij is het ook nog niet zo snel allemaal namelijk ook al zo'n 12 maanden bezig en in februari naar de gyn. Ik wil echt niet in de MMM maar wat als het nou echt nodig is? Zou ik daarom die droom hebben gehad? Omdat ik daar zo bang voor ben? Voor bijv. de uitslagen die mss wel een s slecht nieuws kunnen zijn...? Is zeer vervelend (op z'n zachtst gezegd) en wil iedereen die niet zo gemakkelijk zwanger kan worden een gigantisch hart onder de riem steken en zeggen dat ze super sterk zijn! Want elke teleurstelling is er weer een, en die is elke keer klote! Heel cliché maar onze tijd komt wel dames daar ben ik niet bang voor!(toch?) Heel veel liefs en een dikke kus Swiggy