Help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Girl, Dec 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Girl

Girl Lid

Dec 29, 2006
    6
    0
    0
    almere
    Hallo kan ik iets vragen. ikweet dat ik bij de verkeerde ben maar ik wil het snel weten

Als je hebt gevreen en kwam er bloed uit en je wilt dat niemand het weet dat je ontmaagd ben tegen je vriend hoe kan ik dat herhalen ik had gehoord dat je naar de ziekenhuis moet gaan maar hoe zit dat dan wat doen ze precies? Alvast bedankt :cry:

2. Niet meer actief

nou je kan gewoon naar de dokter heen gaan.
    Die heeft beroepsgeheim en die zegt dus ook niks tegen je ouders of wat dan ook namellijk!

Succes meid!

Kus Swiggy

3. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik snap je niet helemaal.

Dat er bloed uit komt met een ontmaagding is normaal.
    Dat houd meestal binnen 24 uur weer op.

Als je wilt dat niemand dat weet, dan moet je het niemand vertellen.

Ik snap alleen niet wat je bedoeld met het ziekenhuis.
    Of bedoel je dat je je vlies weer wilt laten maken? :confused:

4. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

Jul 13, 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hi Girl,

Je wil waarschijnlijk iets weten of het herstel van het maagdenvlies. Misschien heb je iets aan de volgende link :

http://www.youramsterdam.nl/adam/vrij5/News_CategoryView.aspx?id=%2Fadam%2FVrij5%2F2%2F

Al kun je misschien beter gewoon eerlijk zijn, want een operatie is niet niks. En zoals je in bijgevoegde link kunt zien, hebben sommige vrouwen niet eens een maagdenvlies, dus als je het niet wilt zeggen, dan moet je het gewoon zo laten. Mocht je toekomstige partner (of huidige dat weet ik natuurlijk niet) er iets over zeggen, dan kun je zeggen dat je geen vlies hebt.

Succes

5. Girl

Girl Lid

Dec 29, 2006
    6
    0
    0
    almere
    Hallo.

Ja dat bedoel ik maar bij mij kwam er geen bloed uit mischien wel maar dan heb ik het niet gezien want er ware donkerblauw deken dus ik weet niet maar bij mij cultuur is het beetje moeilijk en ze gelove haast niet.

Bedankt he

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Vervelend voor je meid dat die cultuur zo naiëf is, over seks en zeker als het vrouwen betreft.
    Want wat ik mijzelf dan afvraag is hoe ze checken dat de man maagd is?
    (heb ooit een marokaans vriendje gehad en hij is zeker geen maagd meer haha)

Ik heb overigens nog nooit gebloed van seks, een tampon kan dat al voorkomen die kan je vlies namelijk ook breken. En ik kan me bijna niet voorstellen dat een cultuur tampons verbied? Als dat niet zo is, dan heb jij een mooie verklaring voor het niet bloeden.

7. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Girl,
    als je het niet zeker weet kan je er ook niks aan laten doen lijkt mij , en niet iedereen bloed bij de ontmaagding, ik heb dat ook nooit gehad namelijk.

sterkte

8. Girl

Girl Lid

Dec 29, 2006
    6
    0
    0
    almere
    Hey

Ik ben irakees maar dat is eigelijk ook het zelfde als bij andere culturen van ja maagd tot de huwelijksnacht maar ik ben hier opgevoedt enso dat vind ik nu zo onzin maagd blijven tot dat je gaat trouwen. ja he want sommige zeggen bij mannen geef niet maagd of niet maagd hun zijn jongens maar bij meisjes moet je maagd blijven :cry:

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,423
    36,290
    113
    hee meid,

Het lijkt me heel moeilijk hoor. Ik heb ook helemaal niet gebloed, ook al heb ik nooit tampons gebruikt, dus dat hoeft helemaal niet.

Groetjes

10. Girl

Girl Lid

Dec 29, 2006
    6
    0
    0
    almere
    Hey

Maar ik ben bang ik wil niet over die vlies herstelen lijkt me engg :cry:

11. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kan maagdenvlies hersteld worden dan? Maar je bent nu 15, wil je dan iedere keer naar het ziekenhuis/dokter om dat te laten doen?

12. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb net even die link bekeken maar dat lijkt mij geen pretje ...

13. Girl

Girl Lid

Dec 29, 2006
    6
    0
    0
    almere
    Hey ja dan kan worden hersteld ik weet ben 15jaar nog te jong maar moet alvast want sommige mannen denken ook niet altijd goed zoals die van mij cultuur. ja ikweet het gaat niet makelijk het lijkt me ook pijnlijk maarja :cry:

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Girl,

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn hoor.

Ben zelf Marokkaanse en weet dat er veel waarde gehecht wordt aan een maagdenvlies.

Maar tegenwoordig doen heel veel jongens er niet moeilijk over hoor.
    Ze willen liever dat je eerlijk bent dan het te verbergen.

Iemand die van je houdt zal het heus wel begrijpen.

Nouja, misschien heb je er wat aan.

Succes!

15. Girl

Girl Lid

Dec 29, 2006
    6
    0
    0
    almere
    Hi

Ja dat kan wel maar van de ander kant ook niet.
    ja als een jonge van je houdt mischien doen ze niet moeilijk en sommige wel maar ja heb de ware niet gevonden ben maar 15jaar nog te jong voor trouwen.

Bedankt voor je reactie.

Share This Page