Ervaringen met buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vanny, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Hallo,

    Zijn er mensen die ooit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad?
    Wat voelden jullie precies? Hoe hebben ze het ontdekt?

    Groetjes.
     
  2. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb er geen ervaring mee.
    ben je bang dat je dat hebt?
     
  3. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Ja, ik ben gisteren op controle geweest bij de gyneacoloog, eigenlijk de assistente ervan en zij denkt dat het buitenbaarmoederlijk is maar is niet zeker.
    Volgens mijn hcg waarden is alles normaal maar ze maakt me nu ongerust en ik zou graag willen weten wat je dan juist voelt?

    Ikzelf heb geen krampen of buikpijn, alleen een beetje bloedverlies gehad.
     
  4. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb nov jl een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. was toen 7.5 week heen. ik had erge buikpijn aan 1 kant. wat uitstraalde naarmn bovenbeen en bil en onderrug. ook had ik al 3 weken last van bruinverlies. gin hiermee naar de dokter die me gelijk naar de verloskundige stuurde. en zij stuurde me gelijk naar het ziekenhuis. later kwam nog erge schouderpijn bij net of ik niet meer kon ademen. toen bleek ook dat mn eileider gescheurd was. gelukkig was ik al in het ziekenhuis en werd met spoed geopereerd.
    heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik al aardig wat bloed in de buikholte had verloren.

    Wil je hierbij niet bang maken hoor.