Is het mogelijk dat je weet dat je zwanger ben voordat je een test doet? Ik ben namelijk twee keer eerder zwanger geweest waarvan ik 1 heb volgedragen dus ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn. Ieder lichaam is anders en iedereen kent zijn eigen lichaam het beste, ookal word je vaak voor de gek gehouden maar voor bijna 80% weet ik zeker dat ik zwanger ben. Heeft iemand dit al eerder mee gemaakt? Liefs, Linda
Hoi, Ik voelde eigenlijk ook al dat ik zwanger was voordat ik een test deed. je voelt je dan toch net iets anders dan anders... Toch maar een test gedaan en ja hoor... was bingo! Maar hoe dan ook... een test geeft wel uitsluitsel.
Ik voelde helemaal niks toen ik zwanger was, het voelde mij hetzelfde als anders... Alleen dat ik 2 weken overtijd was, was voor mij de reden om een test te doen... ik denk dat het bij iedereen verschillend is, en jij voelt je eigen lichaam het beste aan
idd bij iedereen is het anders bij de eerste zwangerschap wist ik gewoon dat ik zwanger was maar eindige helaas al heel snel na curretage was ik gelijk weer zwanger maar dat kwam als een verrassing .. maarja net zoals ze al zeggen doe een test dan weet je het zeker... xx angel
Ik wist het bij de eerste ook al voor ik ging testen. Ik kreeg opeens het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn. Nog geen kwaaltjes niks en ook nog geen menstruatie in het zicht, die kwam dus ook niet
Ik wist het ook al van tevoren, had geen kwaaltjes of zo en moest nog ruim een week op nod wachten, maar ik "wist" het gewoon. Was wel fijn dat de positieve test het bevestigde!
Ik wist het ook voordat ik ging testen. Ik wist het eigenlijk al een paar dagen na de bevruchting. Toen moest ik nog lang wachten op een positieve test!
Ik merkte nix van toen ik zwanger werd Maar door het overtijd zijn en test kwam ik er achter 2 weken later kwamen de kaaltjes al volgen
Dit is mn 4e zwangerschap (en hopelijk 3e kindje) en ik was er haast van overtuigt dat het bingo was....was ook al paar dagen over tijd. Maar mn tests bleven negatief zeggen. Was er best van in de war want ik voelde me wel zo...en geen ongi...RAAR! Na n week eens verse tests gehaalt want ongi bleef uit...bleek ik idd toch zwanger (had zoiets van zie je wel!) Vorige testjes had ik ook al anderhalf jaar in de kast liggen...dus misschien waren die te oud ofzo? Maar om nou precies te zeggen waar ik t aan voelde... nee...dat lukt me echt niet. Kom niet veel verder als de doorsnee symptomen. Maar toch gaat t gevoel wel verder...zijn geen woorden voor.. misschien intuitie?
Ik had het gevoel dat er 'iets' anders was. Dat was twee weken voordat ik ongesteld moest worden, de volgende dag een test gedaan en joepie! Zwanger! Ik heb dus niet gewacht met de test totdat ik overtijd was.