ik was gisteren in de Gamma voor wat klus materiaal te kopen en altijd als ik daar ben voel ik me ineens misselijk worden en duizelig.. een vriendin van me had dit ook altijd toen ze zwanger was, en gek genoeg altijd in dat soort winkels.. grote bouwmarkten of grote supermarkten.. nog meer dames die zich dan ineens echt beroerd voelen? ben ik wel benieuwd na..
O ja heel herkenbaar, ik ben nu nog maar net zwanger en heb het ook. Heel erg irritant, je weet niet wanneer het komt en het komt altijd op de onmogelijke tijden. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had ik het ook, en als ik het aanvoel komen ga ik gauw ergens zitten, desnoods op de grond, dan zakt het weer.
Ze zeggen dat het door de verf en hout luchten komt wat daar hangt.. Zelf heb ik er geen last van gehad tot nu toe.
Ik had het een keer in een grote babywinkel...de vloer liep daar ook wat af zonder dat je het echt in de gaten had...en het was er warm (plat dak) dus ja, dan wil het wel...het komt wel vaker voor bij zwangeren zegt mn VK. Kan ook met je suikerspiegel te maken hebben of met een wat lage bloeddruk. Daarna gelukkig niet meer voorgekomen (afkloppen )
Ik heb dat in allerlei zaken met n iet wat hoog plafond en tl belichting. Dus in oa bouwmarkten. Dus bij mij ligt het aan het licht. Op de een of andere manier word ik daar duizelig van. Ik probeer dan ook niet te ver in de verte te kijken en dat helpt wel iets. Maar ga er nu echt niet met plezier heen hoor. Straks kukkel ik daar midden in de praxcis op de grond ofzo
Herkenbaar, toen ik zwanger was, heb ik het eens in een dierenwinkel gehad Ik ben toen maar snel naar buiten gegaan, nadien is het gelukkig weggetrokken.
heel herkenbaar. Ik heb er eigenlijk al last van als ik overeind sta. heb inmiddels dan ook al een gat in mn hoofd gevallen en een hersenschudding opgelopen, dus nu is t alleen maar erger geworden
hoi hoi ik ben nu zwanger van mijn derde ben nu 17 weken en heb precies het zelfde kan helemaal geen winkels meer in met 10 weken begon het in de supermarkt begon zo in eens ezweten wit zien trillen en het gevoel flauw tevallen dus midden in de supermarkt maar gaan zitten op mijn werk ook regelmtig totdat mijn collega zon suikerapperataatje mee had genomen met zon aanval suiker 3,8 dus erg laag dus veel dextrogegeten toen was hij 9,8 na een uur voelde ik me weer niet goed toen was hij weer 3,7 dus veel telaag nu moet ik om de anderehalve uur eten anders word ik niet goed dus wie weet heb je hier iets aan ook denk ik soms dat het door de warmte komt in de winkels dat ik daardoor niet goed word vind het wel erg lastig ga normaal graag shoppen en nu niet meer groetjes mariekje
Ja ik herken het heel goed. Heb het altijd als ik boodschappen doe bij de dekamarkt. Snap er niets van. Krijg het eerst heel erg warm, dan raak ik een beetje in paniek, want ik voel het dan gewoon al opkomen. Daarna heel erg duizelig en dan moet ik echt gaan zitten. Ik durf ook echt niet alleen boodschappen te doen, zonder man.
ook hier nog iemand..... in supermarkten en inderdaad grote winkels! De verlopskundige gaf een paar tips! Stampen met je voeten op de vloer! en inderdaad druivensuiker bij je hebben of juist iets zouts! Wat mij ook wel helpt bij een aanval is dat ik probeer mezelf al rustig te houden van joh er is nog nooit iets gebeurd dus nu ook niet het gaat zo vast zakken! kus nina
Erg herkenbaar! Sinds een week of 2 wordt ik ook veel duizelig en echt ook misselijk af en toe. Heel vreemd. Morgen even overleggen met de vk. Dat draaierige vind ik nog niet eens zo erg, maar dat je je echt ineens beroerd voelt...
Het zijn die luchtjes en de warmte. Ik heb het in de supermarkt een beetje bijvoorbeeld. Al de etensluchten door elkaar (heb een Appie XL waar ze geregeld allerlei gerechtjes koken in de winkel) en poehh das wel ff moeilijk soms! Als je de gelegenheid hebt, even naar buiten gaan. Bij mij helpt dat altijd. En druivensuiker snoepjes en een liga. Het is voor mij meer het idee dat ik altijd wat te eten bij me heb, mocht het minder gaan.
Bij mij komt het door het TL-licht in grote winkels, dat flikkert soms zonder dat je het echt ziet. Ik heb het ook zonder zwanger te zijn. Ik moet regelmatig eten anders krijg ik sterretjes voor mn ogen en last van gevoelloosheid, daarna hoofdpijn en last van licht. Ik denk dat het ook een vorm van migraine is alleen mn HA noemt het een paniekaanval, de E.iK.L ! Ben nog niet zo lang zwanger, maar heb al wel een duizel gehad afgelopen week.. als er weer een soort aanval is, ga ik gauw drop of iets anders zoets eten, dat helpt wonderbaarlijk!
Ja heel herkenbaar, blijkbaar hoort die duizeligheid bij mijn zwangerschap, ben ook al eens flauwgevallen op m'n werk. Een aantal weken geleden had ik het ook dat ik duizelig was en zware benen had, ook bij de Gamma, en er was daar nog een meisje wat zwanger was, en waarschijnlijk hetzelfde had, zaten we daar met z'n tweeen voorin de winkel, en die mannen van ons maar rondrennen door die winkel
IK heb hier een beetje een dilemma. Misschien dat iemand raad weet (ben namelijk niet zo van het bellen) Ik ben sinds vrijdag ofzo gewoon niet zo lekker. Voordat ik ga eten ben ik helemaal duizelig. Ik denk ik neem een happie en dan is het wel ok. Na het eten ben ik ook weer duizelig. Ik word er gewoon niet goed van. Soms flikkert mn rechteroog (? alleen die!) een beetje. Als ik dan ga liggen is het wel ok, alleen dan gaat mn hart echt als een bezetene tekeer. (had geteld, na 20 minuten rust zeg maar 110 slagen p/m)