Hoi Teddy Ik had gister al een bericht gestuurd, maar die is niet goed door gekomen denk ik. Ik moet binnenkort helaas weer aan het werk en moet even een voorraadje gaan aanmaken, nou hebben we gister een flesje gegeven met 150cc, ik ga over 3weken werken (ze is nu 12 weken, heeft nu gespuugd na het flesje, aan de borst geeft ze meestal wel wat terug en de volgende voeding was 3.15uur later) nou was ik benieuwd hoeveel kan ik dan het best klaar maken voor over 3weken 150cc of iets meer? Alvast bedankt
Hou Lizzy, Bij het bepalen van de hoeveelheid moedermelk ga je uit van haar gewicht. Gewicht in kg x 150 ml = hoeveelheid melk per 24 uur. Dit deel je door het aantal voedingen per 24 uur en dan heb je een richtlijn van hoeveelheid melk per voeding. Blijf je de komende weken wel oefenen met het flesje, zodat ze het niet verleert?
Mijn dochter weegt nu 5575gr als ze dan 6x eet zou ik uitkomen op 139cc maar ik geef dus 150cc, het verschilt ook de ene dag eet ze 6x de andere 7 dus vind het lastig wat ik nou moet gevdn in een flesje. Ja oefenen moet zeker rond 5weken waren we begonnen met flesjes geven en 3weken niet gedaan en eergister wou ze de fles bij mijn vriend niet schreeuwde moird en brand toen ik de fles gaf nam ze hem wel
nog even een vraagje ik heb net gekolft gooi ik het niet nadenkend zo in het flesje gekoelde melk erg stom niet bij na gedacht, na had ik wel eens gelezen dat dat niet mag klopt dat?
Hoi, Je kunt 150 ml aanbieden en niet opdringen als ze aangeeft klaar te zijn. De bij elkaar gegooide melk kun je beter niet meer invriezen, maar wel vandaag nog geven. In principe geen warm en koud bij elkaar doen idd.