Ik snap alleen een ding niet: hebben jullie nog niks gereserveerd of hebben jullie een supergoede annuleringsverzekering (ik hoop het!)? Want anders ben je het geld van de vakantie dus ook kwijt? Pffff dat zou driedubbel @#@%* zijn
Even nagevraagd voor je hier thuis bij een doorgewinterde monteur. Is een hele grote klus. Veel electronica in jouw auto. Man werkt bij een zeer groot en bekend bedrijf en heeft heel veel kennis en handigheid, zelfs met electronica maar hij zei als eerst toen ik het hem vroeg: Maar die klus ga ik niet doen hoor.. Ik zou zo'n kl* te klus alleen voor mijzelf doen. Dus het zal met name de manuren zijn die de prijs opdrijven. Man had wel interesse of je de auto wil verkopen. Evt in ruil voor onze auto. Keurige wagen, altijd in topstaat onderhouden. Info per PB Verder je vakantieplannen ruilen voor een woningruil? Op zoek naar nette mensen aan de andere kant van het land?
Ik weet niet of jullie iets kunnen met onderstaande link. Klinkt vele malen goedkoper dan de 3700 euro die door jullie garage wordt gevraagd. Versnellingsbak Volvo gereviseerd 1jr garantie alle uitv - Volvo-onderdelen - Marktplaats.nl
Dat kan ook goedkoper mits hij gereviseerd kan worden, wij waren voor de bedrijfsbus 1000,- euro kwijt!
Dit is niet leuk voor jullie!!! Ik zou ook echt gek worden .. Maar ff een andere vraag he, hebben jullie echt helemaal geen spaargeld dan??
Op het moment niet zoveel nee, net een verbouwing achter de rug Dat reviseren hè... Wordt dat ook bij een officiële dealer gedaan?
O nee dan zou ik ook niet zo heel veel spaargeld meer hebben Maar soms lijk het net of iedereer maar heel vaak op vakantie wil en van alles wil doen maar geen spaargeld meer heb.. Maar ja dit valt voor jullie samen, zou het ook echt verschrikkelijk vinden!!! Hoe wordt het nu opgelost??
Heb je een automaat? Of mag ik je kenteken even? Mag wel in pb. Mijn man weet ook erg veel van auto's
Ontzettend balen!! is het misschien nog mogelijk om bijv een paar dagen naar Duitsland ofzo te gaan? Is niet zo ver rijden en je bent toch even in het buitenland! Sterkte!
De beste vriend van mijn man heeft is een volvo monteur, heeft een eigen bedrijf. Zal ik hem bellen wat het kost? Hij is vaak een stuk goedkoper omdat hij ook goedkoper alle onderdelen kan kopen.
Snap dat ze je wilt helpen en dat het ook superlief bedoelt is waarschijnlijk maar onthoud wel dat als je je kenteken geeft je in feite ook je adres geeft
Informeren mag natuurlijk altijd, maar zal dat niet bij elke volvogarage hetzelfde zijn? Ik ben benieuwd!