Hallo meiden, Ik heb gelezen dat het verstandig is om om de twee dagen te klussen. Nu heb ik mijn vriend dit ook verteld en die wil nu niet meer iedere dag. Komt het dan wel goed, als je niet weet wanneer je ei is? Liefs Ingrid
ik weet het niet precies je hoort zoveel verhalen, maar toch ook een hoop mensen die hetzelfde zeggen... gewoon vrijen wanneer jullie willen en zin hebben. mijn vriend wilt ook niet als ik zeg het moet nu want ik voel iets.... dan is het zo gedwongen en geniet je er ook niet van lijkt me
Daar heb je gelijk in, dat je niet gedwongen moet klussen. Maar ik heb er ook gewoon zin in Maar dan hoop je maar dat de zaadjes op tijd zijn als je je ei hebt
Om de dag is voldoende omdat niemand precies weer waneer de ei is klussen mijn vriend en ik om de dag de hele maand. Iets gedwongen moeten doen is ook niet leuk je koet het wel leuk houden het is geen wedstrijd toch
Hihi, nee t is zeker geen wedstrijd. Het is zelfs beter voor de zaadjes als je het klussen 'leuk' vind zegmaar Maar ik vroeg me gewoon af of de zaadjes dan wel op tijd zijn voor het ei.
ik weet zelf ook wel wanneer ei is, op de gok qau pijntjes, mijn vriend weet wel dan dat ik in de periode zit maar niet precies wanneer, wil hij denk ook niet weten. hij wil het heel graag maar niet teveel er mee bezig zijn, hij doe wel altijd de kussen onder kont en benen omhoog
Wij klussen niet eens perse om de dag.. Soms een week elke dag, soms maar 1 of 2 keer per week, ligt er maar net aan wanneer we zin hebben. Ronde 5 begonnen met tempen, dus weet pas achteraf of en wanneer ik m'n ei heb gehad. Meestal zitten we wel goed, maar helaas nog geen posi test gehad hier, dus maar weer ons best doen in ronde 8..