Ovulatietesten hoeven niet op te lopen.. bij mij knalde hij ineens 1 dag terwijl hij de dag ervoor bijna niet te zien was.
Ovulatietesten hoeven helemaal niet op de lopen. Je ziet bij jou testen wel een beetje oploop en die vandaag weer wat minder. Overigens zegt dit niks. Je kan ineens een knaller hebben. Deze testen zijn in ieder geval allemaal negatief! Nog even doortesten dus!
ik zat gister op dag 24 van mijn cyclus (heb een cyclus van ongeveer 33 a35 dagen.. aangezien ik vanmorgen nog 2testen heb gedaan en die weer veel lichter worden lijkt het erop dat is gister toch men ei heb gehad.?? maar deze is niet knal positief zoals het hoort... meer dames. dit gehad. . snap het niet meer ( op de foto de 2 meest rechter zijn van vandaag. en die 2erboven van gister)
Ik vind ze echt niet positief, helaas. Heb je deze testen al eerder gebruikt en toen wel een knaller gehad?
idd maar ff door testen..,.,., zou over 9 dagen mijn menstruatie moeten krijgen. dus ik test wel. ff door ☺ iig bedankt voor jullie reacties ☺😊