Ik ben 20 jaar en zondag ongsteld geworden. Nu ben ik woensdag weer met de pil begonnen. Ik voel me de laatste tijd niet mezelf, veel moe, en een wat opgezette buik. Kan het zijn dat ik zwanger ben en kan ik nu op dit moment een test doen. Hoop dat jullie me willen helpen, ben 20 wil dolgraag kinderen maar nog niet nu. groetjes supergirl
Hallo Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Op je vraag heb ik geen antwoord sorry, miss dat andere wel een antwoord voor je hebben. Liefs wolly
jammer....maar goed hoop dat er dan een andere komt die me kan helpen, zit erheel erg mee... zag dat jij zwanger was ..gefeliciteerd. liefs supergirl
welkom, als je twijfelt zou ik een test doen maar als je de pil gebruikt.... misschien is je hb te laag ofzo en ben je daar moe van succes er mee meid
Hallo supergirl Ik ben nog niet zwanger hoor had het wel gehoopt, maar moet de 22-10 voor de eerste keer naar de gynaecoloog voor gesprekken en onderzoek. Liefs wolly
Sorry. hoop dat het een positief gesprek word.. zal vor jullie duimen en ooit komt het ervan. succes liefs supergril
Hoi supergirl Maakt niet uit hoor je hoeft geen sorry te zeggen kan gebeuren toch hahaha dank je wel voor je lieve reactie. Maar hoe gaat het met je, nog steeds klachten? Heb je al test gedaan? Liefs wolly
heb vrijdag een test gedaan inderdaad en die was negatief. En nu dat duidelijk is lijkt het wel alsof de klachten minder worden, me buik is nog wel vrij opgezet maar ga binnenkort langs de dokter een afspraak voor een diëtiste misschien dat dat helpt, ben namelijk voor mijn gevoel te zwaar en dik. me vriend vind van niet maar ikke wel dus ga toch maar. Verder hopen we ooit later een wondertje te krijgen en het een heel goed te leven te schenken( wat nu niet mogelijk is). Liefs supergirl
Hoi meid Ik wens je veel succes als je naar de dokter gaat laat je even weten hoe het is gegaan? En jullie zullen zeker een mooi wondertje krijgen zodra de tijd voor jullie rijp is dat is zeker Liefs wolly