Even voorstellen: 9 weken zwanger en ongerust...!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Djaminah, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Djaminah, 26 jaar en ik kom uit Utrecht. Ik ben nu 9 weken zwanger; dat weet ik omdat ik bij 7 weken een echo heb gehad vanwege bruin slijmverlies. Het hartje klopte en de meting van de embryo kwam overeen met de berekening van de eerste dag vd laatste menstruatie. Goed nieuws zou je zeggen!

MAARRR: sinds gisteren zijn mijn zwangerschapsklachten (misselijk, pijnlijke gespannen borsten, gevoelige tepels) weg! En heb ook wat buikpijn (maar niet heftig ofzo). Volgens de VK geen reden tot bezorgdheid, maar toch krijg ik volgende week een nieuwe echo. Maar wachten duurt lang... dus hoop ik de tijd een beetje te doden op dit forum :oops:

Groetjes,
    Djaminah

PS: ik maak me zo'n zorgen omdat ik in december een miskraam (missed abortion) heb gehad bij 13(!) weken. Ik heb destijds bij 9 weken een eerste echo gehad en daarop was alles in orde. Dus ik ben gewoon superbang dat er weer iets fout zit :(

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    gefeliciteerd probeer wel te genieten ik heb zelf met 18 week 3 weken lang heftige bloedingen gehad en toch gaat alles goed met de baby dus ik duim dat het jou ook zo gegund is

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom en probeer inderdaad je zo min mogelijk druk te maken. Het is en blijft spannend maar het afnemen van kwaaltjes wil niets zeggen! (Alhoewel ik je gedachte echt begrijp na wat je hebt meegemaakt!) Mijn duimen draaien voor je volgende echo!

4. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo

welkom op het forum,
    blijf wel genieten van je zwangerschap, anders ga je daar spijt van krijgen..

ik hop voor je dat je dit keer je zwangerschap zonder problemen kunt uitdragen

liefs dione

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Welkom op het zwangerschapsforum...
    Groetjes mariska

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom hier!

7. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    van harte welkom

8. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben wel gelijk hoor, ik moet proberen te genieten. Maar ik ben ook een beetje overspannen (werk maar halve dagen) dus het is wel moeilijk.

Ik hield het dan ook niet meer uit en ben vanochtend naar t ziekenhuis gegaan voor een echo. Gelukkig zag dat er goed uit! Een kloppend hartje, gegroeid volgens schema en je zag hem bewegen. Hij zwaaide zelfs naar ons ;) Maar toch zal t tot die 13e week heel spannend blijven.

Er was trouwens nog geen placenta te zien, misschien omdat die dan naar achteren zit? Iemand enig idee?

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hai welkom hier en ik kan begrijpen dat je onzeker bent. maar probeer (makkelijker gezegd dan gedaan!) een beetje te genieten van dit wondertje.
    en de angst zal vast blijven tot je over die magische weken bent.

fijn dat alles er nog steeds goed uit ziet en hopelijk blijft dit zo!

liefs mamajanneke

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik hoop dat alles goed gaat !

Marie

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom op het forum!

12. mama1986

mama1986 Fanatiek lid