Hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Djaminah, 26 jaar en ik kom uit Utrecht. Ik ben nu 9 weken zwanger; dat weet ik omdat ik bij 7 weken een echo heb gehad vanwege bruin slijmverlies. Het hartje klopte en de meting van de embryo kwam overeen met de berekening van de eerste dag vd laatste menstruatie. Goed nieuws zou je zeggen! MAARRR: sinds gisteren zijn mijn zwangerschapsklachten (misselijk, pijnlijke gespannen borsten, gevoelige tepels) weg! En heb ook wat buikpijn (maar niet heftig ofzo). Volgens de VK geen reden tot bezorgdheid, maar toch krijg ik volgende week een nieuwe echo. Maar wachten duurt lang... dus hoop ik de tijd een beetje te doden op dit forum Groetjes, Djaminah PS: ik maak me zo'n zorgen omdat ik in december een miskraam (missed abortion) heb gehad bij 13(!) weken. Ik heb destijds bij 9 weken een eerste echo gehad en daarop was alles in orde. Dus ik ben gewoon superbang dat er weer iets fout zit
gefeliciteerd probeer wel te genieten ik heb zelf met 18 week 3 weken lang heftige bloedingen gehad en toch gaat alles goed met de baby dus ik duim dat het jou ook zo gegund is
Welkom en probeer inderdaad je zo min mogelijk druk te maken. Het is en blijft spannend maar het afnemen van kwaaltjes wil niets zeggen! (Alhoewel ik je gedachte echt begrijp na wat je hebt meegemaakt!) Mijn duimen draaien voor je volgende echo!
hallo welkom op het forum, blijf wel genieten van je zwangerschap, anders ga je daar spijt van krijgen.. ik hop voor je dat je dit keer je zwangerschap zonder problemen kunt uitdragen liefs dione
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben wel gelijk hoor, ik moet proberen te genieten. Maar ik ben ook een beetje overspannen (werk maar halve dagen) dus het is wel moeilijk. Ik hield het dan ook niet meer uit en ben vanochtend naar t ziekenhuis gegaan voor een echo. Gelukkig zag dat er goed uit! Een kloppend hartje, gegroeid volgens schema en je zag hem bewegen. Hij zwaaide zelfs naar ons Maar toch zal t tot die 13e week heel spannend blijven. Er was trouwens nog geen placenta te zien, misschien omdat die dan naar achteren zit? Iemand enig idee?
hai welkom hier en ik kan begrijpen dat je onzeker bent. maar probeer (makkelijker gezegd dan gedaan!) een beetje te genieten van dit wondertje. en de angst zal vast blijven tot je over die magische weken bent. fijn dat alles er nog steeds goed uit ziet en hopelijk blijft dit zo! liefs mamajanneke