even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door kimmy93, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmy93

kimmy93 Nieuw lid

2 apr 2013
    1
    0
    0
    Pleeggezin Dieren opvang centrum
    Enschede
    hallo allemaal..

mijn naam is Kimberley en ben hier nieuw hier (weet ook niet of ik mijn verhaal hier by moet/kan zetten maar doe het toch even en dan lees ik het vanzelf wel:p), na wat zoeken naar antwoorden op google kom ik toch steeds uit op deze forum dus dacht ik meld me even aan.
    ik ben 20 jaar heb een relatie en wij zijn bezig voor ons 1ste kindje (ben ik oktober 2012 gestopt met de pil) de reden dat ik me heb aangemeld is dat het allemaal nog niet lukt, ik hoop dat ik hier mischien meer antwoorden kan vinden of dat er mensen zijn die het soortgelijke meemaken of hebben gemaakt..

ohja,, ik ben 1x ong geworden nadat ik gestopt ben met de pil in oktober en daarna niet weer,ik loop al by de huisarts en gelukkig is hy zo aardig dat wij (tot nu toe) niet een jaar hoeven te wachten en heeft hy ons doorgestuurt na de fertiliteitsklieniek (naar een gynocoloog) heb by de HA 2x een echo gehad en heb wel genoeg eitjes. (om precies te zijn 14st 7 aan elk eierstok:$).en hy zei me dat verder alles er goed uit zag

ps.mischien dat iemand mij kan vertellen in wel topic ik moet wezen want kan tot nu toe nog niet iets vinden *bloos poppetje*

Liefs Kimberley

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi Kimberly,

Welkom! Ik zou zeggen snuffel even rond. En omdat je zwanger probeert de worden kijk vooral op kinderwens/ 'zwanger worden'. Daar kan je zeker terecht met al je vragen.
    Liefs Adria

Deel Deze Pagina