Hallo Allemaal, ik wil me even voorstellen, ik ben Aby en 36 jaar. We hebben een zoon van 5jr en zijn sinds 2012 bezig voor een 2de kindje. Helaas wil het niet echt lukken. Na allerlei onderzoeken gehad te hebben in het zh, gisteren te horen gekregen dat we wrs met ivf gaan beginnen. Ik hoop hier van mij af te kunnen praten en natuurlijk de anderen een luisterend oor te kunnen bieden. Liefs Aby
Hallo! Ik ben Diedaan 33jaar en ben nieuw hier.Ik merk dat ik behoefte heb om even mijn verhaal kwijt te kunnen omdat ik mijn directe omgeving niet wil lastig vallen ligt telkens op het puntje van mijn tong maar omdat ik niet weet hoelang het zal duren houd ik liever even mijn mond.Vorig jaar Juni 2013 ben ik gestopt met de pil en merkte al dat mijn cyclus langer dan 28dagen waren, meestal zo'n 37-42 dagen.In November bleek ik zwanger...door het dolle!!maar met 8weken helaas verloren, helemaal in zak en als maar we gingen er weer voor dus dacht ik ga ook maar gelijk aan de ovulatietesten en zo werden nu ook de cyclussen zeker 40+ ik had al zwanger worden tabletten en ook aangevuld met een natuurlijk kruid dat mijn cyclus wat regelmatiger zou moeten maken?helaas is dat niet het geval en heb ik vanmorgen spontaan de huisarts gebeld om een gesprek te hebben wat ik moet doen! misschien dan aan de clomid waar ik zoveel over lees of misschien is mijn cyclus daar niet lang genoeg voor???ik ben geen doktorloper en moet al helemaal niet aan een ziekenhuis of dergelijke denken maar de drang naar een eigen kindje wordt steeds groter.... Zo ben het even kwijt....ik hoop op dit forum mijn verhaal af en toe te kunnen luchten... Liefs Diedaan
Hoi , welkom op de forum. wat vervelend voor je allemaal. ik hoop dat het je snel lukt. wat is clomid eigenlijk? nooit van gehoord. wens je heel veel succes en hoop dat het je snel lukt liefs, archana