Hallo iedereen, na lang wikken en wegen hebben we eindelijk de knoop doorgehakt om te gaan proberen zwanger te raken... Mijn man is erg veel van huis (militair), dus wilde ik er erg goed over nadenken. En nu gaan we ervoor, doodeng en heel spannend Ik ben nu 30 jaar, ben zelf ook militair. Maar ik ben aan het afbouwen zeg maar. Ik heb een persona aangeschaft, waar ik nog steeds mee in gevecht ben..... En hopelijk is mijn man wat meer thuis (in mijn vruchtbare dagen), want dat is het grootste probleem nu denk ik. Vind het heel erg leuk om te zien hoe iedereen elkaar helpt met vragen. Het mee leven, echt heel leuk om te lezen. Nou iedereen heel veel succes met alles. Liefs prul
Welkom en succes met zwanger worden! Spannend hoor.. Hoop ook voor je dat je man thuis kan zijn als jou vruchtbare dagen er zijn...
Welkom! Veel plezier op het forum en bij het zwanger worden. Ken wel een beetje wat je zegt. Mijn hubbie is hulpverlener en werkt dus zeer regelmatig 's avonds en 's nachts en ik heb een normale kantoorbaan.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom, en veel succes met zwanger worden. Mijn vriend is militair en gelukkig ben ik tot nu toe aldoor vruchtbaar geweest in het weekend. Kom ook eens kletsen in de lounge, er is daar een topic speciaal voor militairs vrouwen