Toch maar even voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door melanie89, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Haia!

Ik ben melanie89, 23 jaar en al bijna 5 jaar samen met mijn grote liefde. We wonen al 4 jaar samen, maar sinds begin dit jaar zijn we trotse eigenaren van ons eerste koophuis(met genoeg slaapkamers;)!!).

Onze kinderwens is groot, bij mij al een poosje maar bij mijn vriend begint het ook te kriebelen. Perfectionistisch als we zijn willen we eerst nog een paar dingen voor elkaar hebben zoals 2 fatsoenlijke auto's en spaarcentje op de bank.

We hebben allebei een leuke baan maar een jaarcontract. Deze lopen begin volgend jaar af maar bij omzetting naar vaste aanstelling van minimaal 1 van de 2 gaan we voor een kleintje! Het risico om nu te beginnen vinden we te groot, straks zitten we allebei zonder baan..

Ik ben steeds meer bezig met alles wat om zwangerschap en baby's te vinden is. Moodboard voor het kamertje is al af, en een lijstje met babynamen ligt al klaar. Heb mezelf beloofd om te wachten met aanschaffen van spullen en het maken van definitieve keuzes tot dat ik zwanger ben.

Zal hier de komende maanden vooral meelezen en reageren! Doet me vooral goed om te zien dat er ook jonge meiden actief zijn!

Groetjes melanie89

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Welkom Melanie!

Wat leuk om te lezen dat jullie zo bewust bezig zijn met zwanger worden. Complimenten! Ik waardeer dat wel!

Heel veel succes en veel plezier op ZP!

Liefs

3. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Welkom en veel plezier alvast met de voorpret. :D

Ik vind ook dat je super bezig bent met de beslissing om zwanger te worden.
    Mensen worden maar zwanger, en denken alleen maar aan een baby.
    Wij hebben ook eerst echt de keus gemaakt om het financieel goed voor elkaar te hebben en toen kwamen na 5 jaar pas de kids.

Veel plezier op het forum.

Deel Deze Pagina