Dag dames, Ben ook nieuw hier, kort even voorstellen. 25 jaar, mijn man en ik zijn ruim half jaar geleden getrouwd. We hebben een kinderwens en zitten nu in onze 2de ronde voor ons 1e kindje. Vorige keer had ik een positieve test in handen, waarop dezelfde avond menstruatie volgde. Nu probeer ik er niet mee bezig te houden, maar is ontzettend lastig! Een kleine week voor mijn NOD ga ik van alles zien, merken, voelen en horen. Kon 't ook niet laten om een KV 2 v 5je te doen vanochtend, (ik weet, té vroeg!!) maar moest even zekerheid hebben al wist ik dat het wit zou worden. Maar ben sindsdien wel wat rustiger. Nu kan ik er weer een paar dagen tegen aan, misschien wel tot mijn NOD van 19 april!! Goed, even rondneuzen op het forum in de hoop meer lotgenoten tegen te komen. Voor alle vrouwen die op het wachtbankje zitten, veel succes! Voor de ovulerende, vergeet vooral niet te genieten!! Voor de vrouwen die een negatieve test in handen hebben gehad, nieuwe ronden nieuwe kansen!!
Welkom op het forum! Wat balen van die positieve test en gelijk daarna je menstruatie. Hopelijk is het nu heel snel raak!
Hoi, wat toevallig ik ben ook 25 en pas getrouwd en voor de tweede ronde . mijn nod is tussen de 20-23 ste. En vorige maand later getest toen negatief, maar echt heel veel klachten dus denk echt dat het een vmk was.Nu nog steeds last van mijn buik en grotere ,pijnlijke borsten. Nooit voorbehoedsmiddelen of medicijnen gebruikt, dus weet niet waar het aan ligt. Ik hoop dat we volgende week een positieve test in handen hebben hé!