Woop woop, gisteren een positieve test!!! IK BEN ZWANGER, oh wat gaaf!!!! Nu 4 weken en 3 dagen :-D vandaag hebben we het de ouders vertelt en iedereen is zo blij voor ons, zo ongelofelijk leuk. Voor de rest willen we het nog even stil houden, moeilijk, dus dan hier maar lekker mee kleppen, want ik heb natuurlijk heel veel vragen Dus tijd om me even voor te stellen, ik ben Happy81, 32 jaar en mijn vriend en ik zijn super blij met het kleine wonder dat ik ons groeit. Eerste maand was het al raak, kan het nog steeds niet bevatten. Nu maar hopen dat alles goed gaat en we over 5,5 en kloppen hartje mogen horen <3
Hay! Gefeliciteerd!! En de eerste ronde al! Wat heerlijk zeg!! Lekker genieten! En op naar en goede echo!
Gefeliciteerd! Hoop voor je dat het lukt verder verborgen te houden! Ik wilde dat ook maar werd al snel erg misselijk dus moest het op mn werk wel vertellen met 6 a 7 weken!
bedankt voor alle lieve felicitaties. gelukkig ben ik (nog) niet misselijk, wel heeeeeeel moe. maar goed is ook wel begrijpelijk als ik me bedenkt wat er nu allemaal inmijn lichaam gebeurt