Een paar weken geleden heb ik een berichtje geplaatst op het forum waarin ik dacht dat ik zwanger was maar ik een negatieve test had met 21 dagen (dit was eigenlijk ook veel te vroeg getest). Ik was met mijn mirena spiraal altijd regelmatig ongesteld (laatste keer 12 feb), en na het verwijderen van mijn mirena op 18 feb werd ik niet meer ongesteld, maar bleef ook negatieve testen houden.. Tot afgelopen vrijdag! Toen was er een dikke streep te zien. De afspraak met de VK staat op 26 april, dus het is nog even afwachten hoelang ik zwanger ben. De VK gaf mij aan dat veel vrouwen na de mirena een onregelmatige eisprong hebben, dus het kan zomaar zijn dat ik pas 4 weken zwanger ben, maar kan ook zomaar zijn dat ik al wel 8 weken zwanger ben.. In ieder geval in de wolken....
Fijn seg een dikke proficiat en geniet maar volop vd zwangerschap! Ik hoop dat ik even snel zwanger mag zijn na verwijderen van men mirena volgend jaar
Het kan zijn dat ik door verwijderen van mirena een onregelmatige eisprong heb, waardoor het op dit moment niet zeker is hoelang ik zwanger ben.. nog twee weken afwachten.. daardoor kan het bv zijn dat ik vorige week pas vier weken was en daardoor zo laat positief testte. Als ik al wel 8 weken zwanger ben dan weet ik niet waarom ik zo laat pas positief testte?