Even voorstellen dan maar! :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Sharon01, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hallo allemaal,
    Ik ben Sharon en 24 jaar oud. Ben inmiddels de gelukkigste moeder van de wereld van een dochter Amy! Zij is alweer 13 maand oud. Toen zij een jaar werd hebben wij besloten voor een tweede te gaan, omdat Amy 1,5 jaar op zich heeft laten wachten. Nu had de tweede er meer zin aan en ik was gelijk de eerste maand zwanger. Het heeft allemaal niet zo mogen zijn, want helaas hebben wij woensdag te horen gekregen dat het vruchtje niet verder is gegroeid dan 5 weken. Dus alleen een vruchtzakje. Nu word ik dus maandag gecurreteerd en zie daar heel erg tegenop, maja. Dit is het voorstelforum, dus zal me verder nog even voorstellen. Toen wij Amy kregen werd helaas mijn contract niet verlengd omdat ik te lang ziek was geweest van de zwangerschap. Helaas. Al vond ik dit zelf niet zo erg. Mijn vriend heeft in de tussentijd promotie gemaakt (ja het kan nog in deze tijden) en is dus meer gaan verdienen, waardoor we hebben gezegd dat ik thuis bleef bij de kinderen..... Ik ben dus fulltime huismoeder en mijn mannetje is chefbakker. Vorig jaar (vlak voor de bevalling) hebben wij een prachtige koopwoning gekocht in Almelo en wonen er sindsdien zeer gelukkig! We hebben een kinderrijke buurt en super lieve buren die altijd voor je klaar staan.
    Ik heb verder een heel goed contact met mijn ouders en broer en schoonzus, alleen toen ik zwanger bleek te zijn vd tweede (nog steeds ben) voelde ik wat meer afstand met mijn schoonzus. Dit heeft waarschijnlijk als reden dat zij ook graag kinderen wil en misschien daardoor wat jaloers was. Ik ken dat gevoel toen we zolang over Amy deden, dus ik neem dat haar niet kwalijk! Maar leuk is anders... Nu steunde ze me wel heel erg met dit verlies...
    Met mijn schoonfamilie hebben we minder contact. Met de ouders van mijn vriend, Erik, hebben we sinds eind vorig jaar weer contact. Het contact is wel beter dan het ooit was (na drie grote ruzies), maar super zou het nooit worden. Met zijn broer en schoonzus ook enkele ruzies gehad, waarvan 1 grote en daar is mijn vertrouwen helemaal in weg. Zij hebben niks voor ons over. Gunnen ons niks, dus daar maken we ons niet druk over.
    Nou een heel verhaal. Om een verhaal kort te maken: naam is Sharon, woonachtig in Almelo in een prachtige koop eensgezinswoning, vriend is Erik, dochter Amy van 1 jaar. Huismoeder.

Liefsxxx Sharon

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom Sharon!

Vreselijk balen dat jullie kleintje deze wereld heeft moeten verlaten en dat Amy nog even op een broertje/zusje moet wachten. Heel veel succes ook maandag. Kan me zeer goed voorstellen dat je er tegenop ziet.

Hopen dat jullie snel alsnog een kleine mogen verwachten!

Veel plezier op het forum.

3. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hey Rolinka.
    Ja heel spijtig, zit nog steeds in de emotionele rollercoaster. Amy moet inderdaad nog even wachten, maar hopelijk wel snel (als ik er weer aan toe ben) een broertje/zusje.
    Curretage is gelukkig wel goed gegaan. Zit bij steungroepje MA juni dus daar staat mijn verhaal uitgebreid.. :)
    Thanks Zal wel lukken. Heb nu enorm veel steun van dit forum!

Liefs sharon

Deel Deze Pagina