Ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door linnepinnie, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Hallo allemaal
    Ik kom vandaag voor het eerst op dit forum. Lijkt me leuk om hier mee te schrijven. Ben net de 'magische 12 weken grens' voorbij gegaan en heb vrijdag mijn eerste echo gehad. En jaaaa! Het hartje klopt krachtig en we zagen al een compleet mensje die het blijkbaar erg druk had met van alles en nog wat, want wat is zo'n kindje al aan het bewegen! Wilde dan ook niet even stilzitten voor een mooie foto, maar wat we gezien hebben was echt geweldig! Gelukkig toch nog 3 mooie plaatjes mee naar huis gekregen.

Siesje, ook jij gaat deze weken gewoon overleven hoor! Nog even en dan kunnen we beginnen met shoppen... :)

2. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Gefeliciteerd en veel plezier op deze site!

3. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap

4. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    welkom en van harte gefeliciteerd

5. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    hallo allemaal!ik zit hier al een paar dagen, maar moest eerst ff kijken hoe het allemaal werkte!bij deze, gegroet allemaal!
    ik ben een mams van een 5-jarige zoon, we zijn al bijna 4 jaar bezig voor de 2e, wat niet zo lekker gaat ivm afgesloten eileiders.
    vanaf 7 jan hebben ze er 1 verwijdert en de andere opengeprikt, dus misschien is er nog hoop!
    dit was een beetje mijn achtergrond!xxx

6. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hé Snizzle heeft haar weg naar het forum ook gevonden! Idd nog ff en dan gaan we samen shoppen!

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Welkom hier en gefeli!

Deel Deze Pagina