Hallo allemaal Ik kom vandaag voor het eerst op dit forum. Lijkt me leuk om hier mee te schrijven. Ben net de 'magische 12 weken grens' voorbij gegaan en heb vrijdag mijn eerste echo gehad. En jaaaa! Het hartje klopt krachtig en we zagen al een compleet mensje die het blijkbaar erg druk had met van alles en nog wat, want wat is zo'n kindje al aan het bewegen! Wilde dan ook niet even stilzitten voor een mooie foto, maar wat we gezien hebben was echt geweldig! Gelukkig toch nog 3 mooie plaatjes mee naar huis gekregen. Siesje, ook jij gaat deze weken gewoon overleven hoor! Nog even en dan kunnen we beginnen met shoppen...
hallo allemaal!ik zit hier al een paar dagen, maar moest eerst ff kijken hoe het allemaal werkte!bij deze, gegroet allemaal! ik ben een mams van een 5-jarige zoon, we zijn al bijna 4 jaar bezig voor de 2e, wat niet zo lekker gaat ivm afgesloten eileiders. vanaf 7 jan hebben ze er 1 verwijdert en de andere opengeprikt, dus misschien is er nog hoop! dit was een beetje mijn achtergrond!xxx