Ik ben Melanie. Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben op 09-07-07 uitgeteld. Ik ben nu nog 34 jaar. Binnenkort gaan we ook nog trouwen dus dit is een te gek jaar voor ons. Wij zijn bijna een jaar lang bezig geweest om zwanger te worden, door heel veel ziekenhuisbezoeken en onderzoeken. Na driekwart jaar ziekenhuis rennen hebben we besloten om een vakantie naar bulgarije te boeken, dat hebben we vorig jaar september gedaan. In oktober hadden we ons voorgenomen dat we de laatste keer naar het ziekenhuis zouden gaan en dat we er dan een punt achter zouden zetten voor een jaar. Nou zo gezegd zo gedaan. 2 weken na dat besluit waren we dus spontaan zwanger, en hebben we de vakantie kunnen annuleren. Groetjes Melanie
Welkom Melanie, gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat het gelukt is! Spannend jaar, ook nog trouwen!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 24 en wij zijn aan de klus voor ons eerste kindje! Veel prikplezier!
Welkom en ik ben blij dat je toch nog op tijd zwanger ben geworden en dan nog trouwen, dit is zeker een top jaar voor jullie. Gefeliciteerd met je zwangerschap en met je aangenomen huwelijk. Groetjes Jolie