Al maanden kijk ik af en toe eens op deze site en vind ik het heerlijk om de verhalen van andere meiden te lezen: al zwanger? Heb ik tekenen, hoe lang moesten jullie wachten? Mijn man en ik willen heeel graag een kindje, maar geduldloos als ik ben hoopte ik dat dat binnen een maand of 3 wel geregeld zou zijn niet dus! 7 maanden verder. Helemaal niet zo lang maar toch... ging het maar sneller! Ik lees graag met jullie mee en bij vragen of antwoorden, zal ik nu mn steentje bij gaan dragen 8) Liefs, Loesie
nou... welkom.. je zult het vast nar je zin hebben hier en ben je al 9 dagen overtijd?( of moet je m aanpassen) anders is het misshcien al raak veel succes iig... gr sarah
hoi welkom hier.ik ben ook aan ronde 7 bezig dacht ook dat het wat sneller ging gaan we kunnen enkel geduld hebben ooit krijgen wij ook zo'n wondertje.veel liefs.
Hoi Christa en Lies, Wat leuk, dat zijn we ongeveer even lang 'bezig'... Denken jullie ook dat het elke maand 'raak'is.. met van die vage klachten enzo Ik wil er minder op letten maarja... jullie weten ws hoe dat gaat! succes he! xxx Loesie
Hoi Christa en Lies, Wat leuk, dat zijn we ongeveer even lang 'bezig'... Denken jullie ook dat het elke maand 'raak'is.. met van die vage klachten enzo Ik wil er minder op letten maarja... jullie weten ws hoe dat gaat! succes he! xxx Loesie