Hallo allemaal, Ik ben Zarah, 36 jaar. Ik ken de weg hier nog niet zo goed. Vertel later meer over mezelf.
ik ben een nieuwkomer en voel me vrij onzeker.misschien dat ik ff een reactie kan krijgen over de onzekerheden over het denken dat je zwanger ben. liefs
Hallo Moksi. Jij ook welkom hier en veel klets en lees plezier toegewenst. Miss dat je bij het topic eerste symptomen kunt kijken? miss dat je daar het antwoord op je vraagt kunt vinden. Heb je al een testje gedaan? Liefs wolly
Hallo allemaal, ik heb deze site twee dagen geleden ontdekt en ben dus nog even wat dingen aan het uitvogelen. Ik zal mezelf in grote lijnen even voor stellen. Ben 26 jaar en ben 5 jaar samen met mijn vriend waarvan hij er 2 mijn wettelijke man is. In november is mijn vriendin bevallen van haar eerste kindje en dat was voor ons een aanleiding om onze kinderwens eerder te vervullen dan in eerste instantie gepland was. Ben in 1 december gestopt met de pil na mijn stopweek en heb 30 december een bloeding gehad en sindsdien nog niet weer. We wachten rustig af. Al heb ik het gevoel dat de hormonen een race aan het doen zijn in mijn lichaam. Ben erg humeurig en gevoelig, veel last van brandend maagzuur en vermoeidheid. Ik heb begrepen dat dit het ontpillen proces is. Zo genoeg over mij. Hopelijk kan ik mijn hart hier af en toe uitstorten en met mijn vragen terecht. Groetjes bene
Dank jullie wel meiden. Maandag aanstaande naar het consultatiebureau. Mijn meiske wegen en meten. Volgens mij groeit ze wel goed maar komt ze niet veel aan in gewicht. bekend?
hoi zarah welkom op het forum op de topic 'baby en dreumes' kun je babbelen met vrouwen die in dezelfde positie zitten, neem eens een kijkje zou ik zeggen. Gr yach.