Hai allemaal. In aug mijn misserd abortion gehad en ik kon mijn geluk niet op toen bleek dat ik weer zwanger was. Nu heb ik gisteren mijn echo gehad en bleek ik nog maar 5 weken en 3 dagen te zijn ipv 6 weken en 1 dag. Gaan we weer? dacht ik. Vervolgens zei de echoscopiste dat mijn cycles hoogstwaarschijnlijk in de war kan zijn en mijn eisprong dus later geweest is door mijn MK in Aug. Nu moet ik 11 dagen wachten voor de volgende echo en dan heb ik pas echt zekerheid. Ik voel mij zooooo ellendig en angstig dat het weer niet goed zit. Ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb twee gezonde jongens op de wereld gezet en daarvoor dus nooit een Mk gehad en nu misschien wel zo 2 achter elkaar. Verdrietig ben ik ervan ook al heb ik nog geen zekerheid ik ga maar uit van het ergste. liefs Jet
Ohhh Jet, bah, wat een onzekerheid! Ik hoop toch zo enorm voor jou dat alles goed is. Had je een inwendige of een uitwendige echo? Een inwendige is vaak veel preciezer. (bij mij zat er tussen de meting van de inwendige en de uitwendige maar liefst 3 weken verschil! De inwendige bleek te kloppen. Bij de uitwendige gaf de verloskundige ook steeds andere grootte's. Ze had er echt moeite mee). Het hoeft dus echt niet fout te zijn. Ik kan me zo voorstellen dat je je helemaal ellendig voelt na je eerste miskraam! En dat je zo lang moet wachten is echt vreselijk!
Ik heb een inwendige echo gehad en die was vluchtig ik kreeg de indruk dat ze niet echt helemaal haar best deed maar al snel met de conclusie kwam dat het een jonge zwangerschap was , maar toch dit is niet goed voor je gemoedsrust. Ik ben er echt een beetje ondersteboven van. xxx Jet
Jet bij mij gelijkaardig, maar volgens mij eigen berekening was ik 8 weken zwanger en vlgs inwendige echo 5weken en paar dagen, het verschil is mij te groot en ik vrees dat het vruchtje met vijf weken gestopt is met groeien. Het verschil met jouw berekening en de echo is niet zo groot vind ik persoonlijk bij u, dus volgens mij heb jij meer kans op toch nog goed nieuws! Ik duim voor je mee! sterkte! afwachtend flyke
Ik sluit me bij Flyke aan. Het verschil is niet zo heel erg groot, dus het kan nog goed zijn, hoor! Ik ga ook heel hard voor je duimen. (maar sowiesow die onzerheid, he?)
hoi jet75 wat een spannning weer zo, ik ben hetw el met de andere dames eens moet ik zeggen, het verschil is niet zo groot. ik ga in elk geval heel hard voor je duimen dat alles goed is. heel veel sterkte meid knuffel baby blues
Lieve Jet, allereerst duim ik voor je! Bij mij was op de echo ook zo een klein verschil en ik was toen ook meteen in paniek (achteraf ook terecht, maar goed), omdat ik precies wist wanneer mijn eisprong was geweest (ovutest en temp) en omdat ik precies wist wanneer we voor het laatst hadden geklust, dus het kon niet om een latere bevruchting gaan. Zolang jij daar niet zeker van bent zou ik me echt geen zorgen maken. Het verschil is namelijk er klein!
hoi, ook ik heb een miskraam gehad en ben nu weer zwanger.ik heb met 7weken een echo aangevraagd puur voor mezelf en op die echo was ook te zien dat ik nog geen 7weken heen was en dat had inderdaad met een eerdere miskraam te maken zei de gynecoloog.nu ben ik afgelopen donderdag weer geweest en toen lag ik precies op schema.trek je er dus nog niks van aan het kan dus nog alle kanten opgaan!
Ik wil je heel veel sterkte wensen,ook ik heb dit meegemaakt en dat is helaas niet goed afgelopen Ik ga heel hard voor je duimen dat bij jou wel alles goed gaat! Heel erg veel sterkte. Liefs, mussie
Ha Jet. Pffft, balen zeg, die onzekerheid! Maar hier even een positief verhaal; ik had in april precies hetzelfde, ik was net als jij binnen een week of 5 na de miskraam weer zwanger, en ook bij mij was de eerste echo zeer twijfelachtig. Een week later kwam ik terug en toen was er duidelijk hartactie! Ik ga hééé'l erg hard voor je duimen meid!