Even voorstellen en m'n ei kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dasy, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Hallo allemaal!

    Al een paar dagen ben ik op dit forum aan het lezen geweest en Ik heb gezien dat ik niet de enige ben die het moeilijk vind om elke maand maar gewoonweg af te wachten. Daarom mijn besluit om me aan te melden bij m'n 'lotgenoten', hopende hier wat van m'n frustraties kwijt te kunnen.

    Even in het kort zodat alles duidelijk is: Ik ben Dasy, ik ben 26 jaar (net geworden) en ben nu aan het afwachten of ronde 5 geslaagd is of niet. Mijn cyclus is altijd heel erg regelmatig, ik slik al ruim twee jaar de pil niet meer (omdat ik die gewoon zat was), mijn eisprong voel ik 9 van de 10 keer heel erg duidelijk (erg handig!) en de :evil: kondigen zich bij mij altijd aan door wat krampen onder in m'n buik (baarmoeder) en lage rugpijn. Dit duurt een paar uur en dan is het weer weg. Dan weet ik dat de :evil: gearriveerd zijn :) Verder zijn mijn man en ik bijna 4 maanden gestopt met roken omdat we graag een kindje willen. Zo, dan weten jullie dat :D

    Aanstaande vrijdag (uiterlijk zaterdag) is mijn NOD. En ik vind het zo moeilijk om af te wachten! Sinds vorige week woensdag (wat een innesteldag zou kunnen zijn geweest) ben ik moe, erg moe, met ups en downs. Later werd die vermoeidheid vergezeld door krampen in m'n, naar ik meen, baarmoeder. Lage rugpijn en ik ben zelfs misselijk geweest (dit terwijl ik dit nooit ben!) Niet de hele tijd en ook niet zo hevig dat ik moest spugen maar het was er wel. Dit zijn dingen die ik nog niet eerder heb gevoeld. Heb eerst gedacht aan een buikgriep (of misschien een gewone griep). Dat zou misschien ook kunnen. Ik ben alleen niet aan de diaree en hoef ook niet te spugen, heb geen koorts (en ben ook eigenlijk nooit ziek). Jullie kunnen je dus we voorstellen dat dit erg vervelend is. Er ligt een test te branden in de kast maar ik ben erg bang voor een teleurstelling.....Nou ja, nogal mixed emotions dus. Ben dus blij dat dit forum bestaat en dat ik even m'n verhaal kan vertellen, dat lucht op!

    Ik heb nog wel veel meer te vertellen maar dat komt later wel!

    Liefs, Dasy
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou welkom en ik duim voor een positieve test.
     
  3. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Dank je wel!
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    welkom en ik duim ook mee
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Welkom Dasy , ik hoop dat je positief test ;)

    Groetjes Joyce
     
  6. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Welkom hier en ik duim voor je!
     
  7. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom,
    nog een paar duimen erbij voor jou...

    Gr,
    Mar
     
  8. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    welkom meid en ik zal voor je duimen!
     
  9. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik duim ook voor je mee . ik zit een beetje met hezelfde had gister mijn nod en durf niet te testen :oops: bang oor een teleurlstelling

    liefs caroline
     
  10. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Welkom hier en ik hoop voor je dat je symptomen werkelijkheid worden.
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Welkom en hopelijk passen die symptomen bij een overduidelijke positieve test!!
     
  12. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Hay meiden!
    Wat te gek zeg, al die reacties! Weet nu zeker, dat ik een goede beslissing heb gemaakt om me hier aan te melden! Ik voel me meteen een stuk beter.

    De krampen heb ik nog steeds. De ene keer erger als de andere keer. Als ik dat voel krijg ik toch wel een beetje kriebels in m'n buik.

    Ik hou jullie op de hoogte! Dank jullie wel voor jullie lieve reacties en ik wens een ieder hier natuurlijk ook heel erg veel succes!

    Liefs, Dasy
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik duim ook voor je! Ik raad je aan inderdaad te wachten tot je NOD. Ik heb mijn nod zaterdag en kon me net niet inhouden en heb getest, negatief. Ben ook 4 dagen te vroeg, dus niet zo gek. Dus om je geld uit te sparen en een (misschien onnodige) teleurstelling zou ik even wachten met testen. Ik ga zondag of maandag weer testen!
     
  14. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Hey Dasy,

    Wat spannend !!! en wat klinkt het veel belovend ;) ik hoop en duim voor je !

    Liefs
     
  15. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Ja, lastig he, dat wachten. Ik kan er niet mee omgaan hoor. Maar helpt dat ik hier m'n hart kan luchten. Normaal gesproken heb ik ergens rond vrijdagavond of zaterdagochtend mijn NOD. Ik wil zowiezo 's morgens testen dus ik hoop dat ik het nog even kan bedwingen. Die testen zijn idd duur genoeg.
    Heb je wel iets van klachten?

    Succes nog met het bedwingen van je nieuwsgierigheid en hou me op de hoogte!

    Liefs, Dasy
     
  16. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik ben duizelig, heb hoofdpijn en ben tijdens het autorijden steeds misselijk, maar verder voel ik niets, terwijl ik normaal altijd last van buikkrampen heb. Ik blijf dus hoop houden. Inderdaad moeilijk hoor dat wachten. Ik wilde zelf ook wachten tot minimaal zondag, maar toen ik tegen mijn vriend zei dat ik duizelig was, wilde hij ook dat ik ging testen. Meer overredingskracht had ik niet nodig ;)
    Maar helaas, nog niets. Ik hoop voor jou dat je krampen een sein zijn! Hou mij ook op de hoogte!
     
  17. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Ik zal je zeker op de hoogte houden.
    Ik heb ondertussen wel geleerd dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Ik ben er twee keer van overtuigd geweest dat ik zwanger was. Bleek helemaal niet zo te zijn, mijn eigen lichaam had me goed in de maling genomen. Was niet echt leuk. De symptomen die ik nu heb zijn weer van een hele andere aard. DIt heb ik nog niet gehad. Maar ik durf gewoon nog niet te denken dat ik zwanger ben. Mijn man is gelukkig vrij nuchter (al vind hij dit toch ook allemaal wel spannend). Die kan veel makkelijker zeggen "we zien het van het weekend wel" en zich daar dan ook aan houden. Ik kan dat niet. Maar goed, dat is ook de reden dat we getrouwd zijn :D
     
  18. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jullie vullen elkaar dus mooi aan! De symptomen die ik nu heb, heb ik ook niet eerder gehad. Vandaag was ik steeds weer heel erg duizelig, zelfs zo erg dat het zwart voor mijn ogen werd. Misschien hoort het bij mijn verkoudheid, maar hoop het niet!
     

Deel Deze Pagina