hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door muppet1986, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet1986

muppet1986 Nieuw lid

4 mei 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

Zal me even voorstellen. Mijn naam is Sandra. Ik ben 27 jaar en moeder van een zoon van 4. Waarschijnlijk is hij autistisch met ADHD. Daar door hadden mijn man en ik besloten om niet meer kinderen te krijgen/ proberen. Maar........ opeens bleef mijn menstruatie uit....... en bleek ik zwanger te zijn. Na 5 testen kon ik t pas geloven. Ik gebruikte op het moment dat ik zwanger werd de pil en anti depressiva. Dit was echt heel erg schrikken. (Sorry voor dames die heel graag zwanger willen worden maar ik was de eerste weken echt niet blij). Inmiddels ben ik 19 weken zwanger. Bijna geen klachten op vermoeidheid na. Ik blijf alleen continue zenuwachtig en verwacht steeds bij iedere controle te horen dat t mis is. Dat is mijn verhaal in het kort

Groetjes Sandra

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me je onzekerheid voorstellen maar de tijd zal het leren. Ik heb zelf geen ervaring met autisme of ADHD. Ik wens je in elk geval een goede zwangerschap toe en probeer naast de onzekerheid ook te genieten.

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Welkom Muppet.
    En gefeliciteerd met je zwangerschap.

Makkelijk gezegd vanaf de zijlijn; maar probeer ervan te genieten, blijkbaar moest dit wondertje bij jullie komen :) Wij leven ons leven met het motto; daar komen we ook wel weer uit. Het komt vast goed, blijf vertrouwen in jezelf hebben

Deel Deze Pagina