Hoi allemaal, Ook ik heb mijzelf maar een keer aangemeld ipv altijd maar meelezen Ik ben zwanger van ons eerste kindje, ben nu 6 weken en allemaal erg spannend! Over 1,5e week vliegen we naar Mexico, die stond al gepland en ik kijk er erg naar uit maar vind zo'n ver land in vroeg stadium ook wel doodeng. Bovendien heb ik sinds februari net een nieuwe baan (jaarcontract) waar ik het gelukkig wel erg naar mijn zin heb maar ze zitten nu al beetje in de rats dat ik 3 weken vakantie heb... Hoe moet dat straks in mijn verlof dan! Mijn contract zou direct daarna aflopen. Afgelopen vrijdag ook eens spoedecho gehad in verband met bloedverlies maar zover ze konden zien was alles nog goed. Helaas nog geen hartactiviteit en nu a.s. Donderdag weer controle echo. Oh en alles goed gaat, ben ik 18 december uitgerekend! Onwerkelijk nog, in 2014 nog bevallen! Waarschijnlijk maak ik mij erg druk maarja, het is de eerste en na een half jaar natuurlijk proberen en een onregelmatige cyclus toch maar begonnen met temperaturen en ovulatietesten en toen was het raak! Hoop voor alle andere dat het ook snel lukt of dat ze de blijdschap van zwanger zijn mogen en blijven ervaren! Groetjes
Welkom! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Een spannende periode breekt er in meerdere opzichten voor je aan. Leuk!