al zorgen maken of niet ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelsientjee, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsientjee

12 nov 2011
    25
    0
    1
    me heerlijke leven !!!
    den Haag
    Hallo

ik heb een vraagje mijn vriend en ik proberen al sinds november zwanger teworden ik ben november 2011 gestopt met de pil en hou me cyclus goed bij alleen nog steeds niet gelukt !!!helaas

en ik heb zo iets van het gebeurd waneer het gebeurd maar moet ik me zorgen maken als ik na 6 a 7 maanden nog niet gelukt is ?
    en wat zou ik evt kunnen doen

Groetjes Sanne

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    je hoeft je geen zorgen te maken. Normaal vruchtbare stellen doen er 0 tot 18 maanden over om zwanger te worden.
    na die periode kun je naar de huisarts gaan voor onderzoeken.
    suuces met zwanger worden!

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hoi, je hoeft je nog geen zorgen te maken.
    volgens mij is een jaar bezig zijn een beetje de richtlijn.
    zelf ben ik nu ook een jaar bezig, incl miskraam.
    anders zou ik naar de ha gaan voor wat onderzoekjes

4. appelsientjee

12 nov 2011
    25
    0
    1
    me heerlijke leven !!!
    den Haag
    oooohh ok gelukkig , ja wou express niet op internet zoeken want daar vind je de meest gruwelijke verhalen bah bah dus richting een jaar nou ben heel erg benieuwd:D jullie ook succes en thanks voor de info

xxx

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nee, duurt gemiddeld een jaar! Geniet van elkaar!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Nee hoor.. Mijn zusje had bij de eerste ook de meeste moeite, 9 maand klussen. De 2 erna waren er in 5&6 maand klussen.. En nu heeft ze 3 kids onder de 4 ;)

7. sandje28

sandje28 Lid

29 mei 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi appelsientjee,
    ik ben ook in november gestopt met de pil!
    en ook nog niet zwanger :(
    ik ben deze maand begonnen met ovulatie testjes!

heel veel succes!

liefs

8. appelsientjee

12 nov 2011
    25
    0
    1
    me heerlijke leven !!!
    den Haag
    Oke nou gelukkig ben stuk rustiger in me lichaam nu ben benieuwd hoelang het nog duurd!!!! ik probeer er niet heledag mee bezig te zijn ik merk het van zelf wel waneer het zo ver is

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

7 maanden is nog niet heel erg lang hoor. Inderdaad wat ze hieronder zeggen, ongeveer een jaar. De huisarts gaat je ook pas helpen als je minimaal al een jaar bezig bent.

Ikzelf ben bij de eerste ook pas in de 9e ronde zwanger geraakt, ik ken je gevoel wel, dat 7 maanden voelt als een eeuwigheid, maar het zal vast een keer raak zijn meid! En misschien inderdaad ook een tip de ovutesten. Ik heb ze zelf nooit gebruikt, ondanks dat ik mijn ei niet voelde, maar in de 9e ronde voelde ik m ineens! Toen was het raak, maar kwam ik er toen eigenlijk ook achter dat ik m veel eerder had steeds dan dat ik had verwacht, zoals mijn banner het aangaf. Dus het kan best zijn dat je gewoon steeds mis klust, om het zo maar te zeggen. Ovutesten geven je wel wat meer inzicht wanneer je je eisprong hebt.

Succes! En het wachten word je een keer beloond ;)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik snap heel goed wat je bedoelt! Maar zoals de anderen al zeggen.. Zorgen maken hoef je echt nog niet:)
    Maar snap wel dat je graag wilt dat er wat gebeurd hihi! Ben zelf nu ongeveer 5mnd bezig.. Tijd gaat snel en langzaam tegelijk..

11. appelsientjee

12 nov 2011
    25
    0
    1
    me heerlijke leven !!!
    den Haag
    @Hilse Ja het is gewoon soms Frustrerend dat je niet weet wat je lichaam voor je in petto heeft ! en idd denk ik van pfff nou al 7 maanden bezig en andere kant van waarom duurd het zo laaaaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    hopen dat het gaat lukken !

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik herken het wel hoor, wij zijn vanaf januari bezig en ik weet dat dat eigenlijk nog niet heel lang is, maar voor mijn gevoel lijkt het wel een eeuwigheid en het is nog steeds niet raak. Voor mijn gevoel lijkt ook iedereen om me heen opeens 'zomaar' zwanger te worden.
    Ik ben wel begonnen met ovulatietesten en temperaturen, zodat we wat gerichter kunnen klussen.

Deel Deze Pagina