Zwanger najaar 2016

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Joepie1988, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joepie1988

9 sep 2014
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!!

Ik ben Joepie en we willen rond aug/sept 2016 beginnen! Ik wil eerst stoppen met de pil en kijken wat mijn cyclus doet. (Ooit 9maand niet ongesteld geweest). Verder rook ik nog, en gebruik ik antidepressiva voor een angststoornis. Hier wil ik eerst rustig mee stoppen voor we beginnen aan kinderen! Vandaar dat het nog even op zich laat wachten, ben benieuwd of er meer meiden zijn die AD gebruiken of hebben gebruikt en zwanger wilden worden. Of meiden die ook volgendjaar beginnen met "proberen". Ik ben nu 27,samenwonend, vaste baan en vriend eigen bedrijf.

Groetjes!

2. 3llen

3llen Lid

14 sep 2015
    62
    0
    6
    Vrouw
    #2 3llen, 3 nov 2015
    Laatst bewerkt: 3 nov 2015
    Hey Joepie1998,

Ik ben 28 en wij beginnen er volgend jaar ook aan, vanaf juni 2016 :). Ik ben al sinds juni dit jaar gestopt met de pil (na 10 jaar), zodat ik de kans heb om mijn cyclus goed te leren kennen, en om geen last te hebben van ontpillen tijdens het proberen zwanger worden. Het is wel al enkele malen spannend geweest, omdat we er soms gewoon niet aan denken om een condoom te gebruiken! In ieder geval, hoop ik hier nog even gewoon te mogen meelezen en jou volgend jaar hier ergens tegen te komen! Ben trouwens ondertussen ook al aan het stoppen/minderen met roken en cola light drinken, momenteel rook ik nog 2 sigaretjes en drink ik nog 1 blik cola per dag!

Groetjes,
    3llen

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Heel veel succes meiden, op naar het nieuwe jaar!:)

4. Joepie1988

9 sep 2014
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoihoi 3llen!

Wat leuk, een reactie! Ik dacht misschien ben ik wel de enige die er (nu al) mee bezig is😝 Spannend, in juni beginnen! Goed dat je al met de pil bent gestopt, ik ben ook gestopt met dezelfde reden als jij. Wat goed dat je nog maar 2 sigaretten rookt! Echt knap. Ik ga 11nobember stoppen met roken. Weet ook niet hoe ik bij die datum kom maar dat gaat hem worden! Wat betreft je cola verslaving, ook heel herkenbaar!!!! Ik kan alleen roken als ik wat te drinken heb, heel lang heb ik veel frisdrank gedeonken met name cola. Moeilijk om hier vanaf te komen, ik zorg nu dat ik verse jus bij de hand heb em drink nagenoeg geen frisdrank meer. Dit gaat goed! Ik ga je zeker "volgen". Ben benieuwd of je cyclus snel op gang komt en mooi regelmatig is. Bij mijzelf ook.... De vorige keer was ik 9 maand niet ongesteld en daarna iedere maand een dag minder lange cyclus.

Groetjes Joepie!!!!

5. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Welkom!

Veel succes met het stoppen met roken en met de AD!
    Ikzelf ben nu bezig met een soort therapie en mn rijbewijs tegelijkertijd.

Binnenkort wil ik ook weer beginnen met werken.

Daar ergens tussendoor kijken wanneer en hoe snel we voor een tweede willen gaan.

Complexe thuissituatie maar ook daar wordt aan gewerkt.

Spannend allemaal..

Hier trouwens 23 (bijna 24) en al een druktemakertje lopen van bijna 4,5 ..

Deel Deze Pagina