Hallo allemaal. Ik zit al even met jullie allemaal mee te lezen. Ik ben dus marjo1991 Mijn vriend en ik hebben in december ook besloten om aan ons eerste kindje te beginnen. Of proberen in iedergeval. Nou vond ik mij zelf hier nog wel jong voor ben 24 bijna 25. Maar ons verhaal is als volgd. Mijn vriend is nier patiënt en heeft op vroege leeftijd al een donornier gekregen. Nu kregen wij van het zomer al te horen dat deze het ook niet meer doet, en hij een nieuwe moet. Nu is het zo. wij hebben allebei wel een kinder wens en als hij straks getransplanteerd word. word hij weer volgepompt met medicijnen waar dus een grote kans is dat hij onvruchtbaar word. De kans is wel dat het terug komt. Maar dat duurt dan jaren. Er is ook een kans dat het niet terug komt. Daarom tot de conclusie gekomen toch proberen! Niet geprobeerd altijd mis, en ik kan mij wel voor me kop slaan als we het niet geprobeerd hebben en het straks niet meer kan. Nou gaan we er voor de volle 100%voor. Mijn cyclus is precies 28 dagen direct al. verder alles volgens het boekje. Behalve een positieve test. Nou denk ik vaak, je hoord zo vaak dat mensen direct zwanger zijn of zelfs door de pil heen. Nou weet ik ook precies waarneer ik een eisprong heb.( die voel ik namelijk) maar ondanks al ons geklus niks. Hebben jullie dat dan niet dat dat gefrustreerd als je dat hoord of ziet? Misschien komt het bij mij wel omdat mijn vriend in de zomer waarschijnlijk getransplanteerd word. Dus heel veel tijd hebben we niet. herkent iemand van jullie dit of is er nog iemand die in zoon schuitje zit?? Fijn dat iedereen hier zen hart kan luchten
Hoi Marjo, Welkom op zp. Wat heftig van je vriend, ik hoop dat alles goed zal gaan met de transplantatie. Ik heb er verder geen ervaring mee, heb niet iets soortgelijks meegemaakt maar het lijkt me idd lastig als je maar beperkt de tijd hebt. Missch een beetje kort door de bocht maar kun je niet ook bijv sperma invriezen? Ik wens jullie veel geluk!
Hoi Marjo, Welkom! Hopelijk ben je snel zwanger. Ik zou zeker wat opties vragen in het ziekenhuis mbt het zaad van je man. Succes met de operatie van de zomer.