Hi :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MamaIII, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Hi!

Ook ik ben nieuw hier en ben lid geworden omdat ik graag dingen wil delen wbt mijn nieuwe zwangerschap :).

Ik ben 34 jaar en al moeder van 3 kinderen van 14, 8 en bijna 6 jaar en nu dus zwanger van spruitje nr 4. Deze zwangerschap was een grote verrassing, maar het kindje is zeker welkom. Mijn UD ligt nu op 2-6-15, maar dat is slechts een schatting, de echo kan natuurlijk altijd anders uitwijzen.

Mijn eerste 3 kinderen komen uit een relatie van 15 jaar, 3,5 jaar geleden zijn wij uit elkaar gegaan. Dit kindje heeft dus een andere vader en helaas is deze relatie flink ingewikkeld en is het nog maar afwachten hoe dit zal lopen.

Dit was hem voor nu, als er vragen zijn hoor ik het wel :).

Grtz MamaIII

2. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Welkom :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap, al klinkt het allemaal een beetje ingewikkeld. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen :) en dat je lekker kan gaan genieten (als je dat nog niet doet).

Wat vinden je oudere kids van deze nieuwe aanvulling op jullie gezin?

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    De andere kids weten het nog niet. Hoe het er nu naar uitziet, ben ik pas 5 weken, dus ik hou het voorlopig nog even stil :).

En genieten doe ik wel hoor (buiten het duizelige, misselijke en vermoeid zijn dan, dat valt even zwaar). Nieuw leven is mooi :)

Deel Deze Pagina