Hoi Hoi, Zal mij even netjes voorstellen! Ik ben Patricia, 27 jaar (nog 2 weekjes tot de 28 kom), woon samen met mijn vriend Manuel, en zoontje Björn (5,5 jaar) in Vlaardingen onder de rook van Rotterdam. Ben nu 4 weken zwanger van ons tweede kindje, wat trouwens snel ging want ben gelijk de eerste maand na het stoppen vd pil zwanger geworden. Door de bevalling van Björn (oa prematuur) ben ik nu door de dokter als voorzorg doorverwezen naar de gyneacoloog. 22 november om 14.00 hebben wij de eerste afspraak, superspannend! Heb na de geboorte van Björn altijd gedacht: voor mij geen tweede kindje want ik kan NOOITTT zoveel van een tweede houden als van mijn eerste..dat is echt onzin als je eenmaal zwanger ben van de tweede (zoals mij geval). Ben er net zo blij mee, en vind het allemaal net zo spannend als mijn eerste zwangerschap Hoop nog veel op het forum rond te hangen, en eventueel leuke verhalen en tips uit te wisselen met jullie! Groetjes en allemaal nog een heel prettig weekend! Patricia mama van Björn
hoi hoi Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Hoi Patricia, Welkom op het forum. Alvast heel veel schrijfplezier toegewenst. Ik zag dat je dit topic 2x had geplaatst, dus heb de andere verwijderd. Elvira