Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peuterjuf

    Peuterjuf Nieuw lid

    21 apr 2009
    4
    0
    1
    Hallo...
    Graag wil ik me even voorstellen.

    Ik ben een peuterjuf in het noorden van Nederland. 9 jaar geleden heb ik me hier al eens aangemeld omdat ik toen zwanger wilde worden en uiteindelijk ook zwanger ben geworden van een zoon en later ook van een dochter.

    Onze dochter wist ons goed te verrassen door haar onverwachtse geboorte. Ze kwam 27 weken te vroeg ter wereld en wij belande in een 3 maanden durende achtbaan.

    Onze wens altijd een gezin met 3 kinderen. Vraag me niet waarom...

    Na de komst van onze dochter zette we onze kinderwens op een lang pitje. En durfde we een langere tijd het niet aan om een nieuwe zwangerschap te omarmen.

    Maar een paar jaar later begint het toch te kriebelen maar moeder natuur dacht daar anders over en tot op heden is het nog steeds onze wens en hebben we onze plannen omgezet in daden.

    Sinds deze week heb ik het vermoeden zwanger te zijn. Maar het is nog te vroeg om te testen.

    We zullen zien... maar spannend is het wel. Ik ben inmiddels de 40 gepasseerd en onze kinderen zijn inmiddels 9 en 7.
     
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Welkom!
    Wat een spannende tijd. Ik ben benieuwd of je test positief gaat zijn.
     
  3. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Welkom!! Wat spannend ben benieuwd. Wanneer ga je testen?
     
  4. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Welkom! Hopelijk ben je zwanger!
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Welkom ! En spannend, ik hoop dat je positief test :thumup:
     
  6. Peuterjuf

    Peuterjuf Nieuw lid

    21 apr 2009
    4
    0
    1
    Gisteren een test gekocht bij de kruidvat.. morgen de test doen, 4 dgn voordat ik ongesteld moet worden... super spannend.

    Eind deze week moet ik eigenlijk ongesteld worden maar waarschijnlijk heb ik waarschijnlijk een vroege innesteling gehad. Vorige week nl iets oud bloed verloren en last gehad van lichte krampjes.
    Mijn vriend heeft het vermoeden dat ik zwanger ben. Ik (nog) niet :D
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom & spannend weer. :)
     

Deel Deze Pagina