Even voorstellen plus probleempj

Discussion in 'Even voorstellen' started by Daano, Dec 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daano

Daano Lid

Dec 22, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ik ben Danielle en nog 22 jr jong.

ik ben voor zo ver ik het weet niet zwanger... maar ik kan nergens heen met m,n verhaal dus ik heb jullie kennis hulp of mening ff nodig.

het zit zo. Ik heb een mirena spiraal al 3,5 jr en ik ben elke maand nog netjes ongesteld of paar dagen eerder nooit te laat.

2 weken geleden rommelde ik ook al met misselijkheid en overgeven, toen heb ik 2 testen gedaan en allebei negatief.
    Nu ben ik 7 dagen overtijd, heel erg moe af en toe misselijk en vrij snel emotioneel of chagi.. ik heb met 5 dagen overtijd ook een test gedaan maar negatief. ook heb ik last van krampen dat je denkt dat je ongesteld moet worden..daarom loop ik al weken met gewoon bescherming voor.. maar er komt niks.. dus um help? [heb geen zin om met elk klein klachtje naar de dokter te gaan]
    ik kan niet wachten op jullie mening tips enz.!

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien raakt je mirena uitgewerkt?

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,312
    10,280
    113
    Misschien is het handig om de vraag te stellen bij kinderwens dan heb je een grotere kans dat mensen je kunnen helpen.

Ik kan je niet helpen maar bij deze welkom!

4. Daano

Daano Lid

Dec 22, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dankje.

de mirena hoort 5jr te werken..maar zal ik doen thnx!

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    na een paar jaar lijkt hij mij minder te gaan werken..

6. Evientje

Evientje Niet meer actief

Kan zijn dat je voortaan niet meer ongesteld wordt... Ik zou hem even laten controleren, ben ook altijd gewoon ongesteld geweest met de mirena en nu sinds september niet meer...
    Maar wel elke maand terugkomend misselijk en alle andere kwaaltjes die ik bij mijn zwangerschap ook had!

7. Daano

Daano Lid

Dec 22, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke gewoon controle of alles goed en wel is? idd en je koopt je blauw aan testen..omdat het is gestopt en ke hebt allerlei kwaaltjes...

Share This Page