Tijdens de zwangerschap van mijn eerste zoon Joey heb ik ook al veel op deze site geschreven en na wat omzwervingen langs twee andere forums, ben ik -inmiddels zo'n vier weken zwanger van de tweede- weer teruggekomen bij dit forum. Ik zal me nog even voorstellen: Ik ben frostie, mama van Joey Michel van 2 maanden en twee weken en dus zwanger van nummer 2 Hoop dat het hier weer net zo gezellig is als het 2,5 jaar geleden was.
Welkom terug! Ik herken het. Ik was hier vorig jaar ook heel veel tijdens mijn zwangerschap. Nu ik weer zwanger ben ben ik weer terug gekomen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs
Bedankt voor de lieve reacties Ik heb net een gesprekje aan de telefoon gehad met moeders voor moeders, heb woensdag een afspraak. Wilde eerst niet (vond het best een gedoe met die stinkflessen), maar ik weet ook wel dat het nog veel meer gedoe en verdriet en ellende geeft als je graag een kindje wilt en dit niet via de normale manier wil lukken. Vandaar dat ik blij ben met mijn keuze om toch weer mee te werken. Verder ga ik maandag de dokter bellen en kijk ik nu al heeeel erg uit naar de eerste echo. Het is allemaal nog een beetje surrealistich nu, net als bij mijn eerste zwangerschap. Maar ben wel al heeeel blij!
Wat mooi frostie, ik dacht eerst ook wat een gedoe met die flessen enzo, omdat ik het had gezien bij mijn schoonzus maar wil het als ik zwanger ben toch wel gaan doen lijkt me zo mooi om andere mensen te kunnen helpen. Spannend, de eerste echo En je zult nog wel aan het idee moeten wennen, misschien dat dat al meer lukt na de echo? Ben in ieder geval erg blij voor je !