Hallo allemaal! Ja het is een beetje laat.. ben sinds dec. hier op deze pagina maar heb eigenlijk alleen nog maar oog gehad voor alle interresante verhalen.. Vandaag zie ik dit van ''even voostellen'' pas staan haha! Oeps! Ik ben Naampje ben 21 jaar en woon samen en heb een baan.. tijd voor de volgende stap alweer... heb er zin in! Ik ga heerlijk verder lezen en leren op deze pagina en hopelijk binnenkort op een ander onderwerp nl : ''ik ben zwanger'' liefs!
Hallo naampje, Welkom! Ik ben ook nieuw en was ook een beetje laat met voorstellen Hopelijk zijn de goden ons positief gezind en hebben wij spoedig een positieve test! Veel succes met zwanger worden!
Heej Cossy! Wat leuk ja, je bent ook 21 idd! Hoe gaat t met Vince? Klinkt gek , maar vind je het ''goed'' te doen met een kindje? liefs Naampje
Heey, jah hier alles goed! Ik vind het zelf echt helemaal super om mama te zijn! Ik hoor vaak om me heen van jaah maar tis ook zwaar enzo, maar dat vond ik eigenlijk heel erg meevallen. Ik heb wel ook een beetje geluk, want Vince huilt haast nooit. Natuurlijk, je hele daginvulling verandert en je bent haast alleen nog met de baby bezig, maar ik vind het heerlijk om te doen! Groetjes!