Hallo iedereen Hierbij stel ik mij even voor. Mijn naam is Karen, 27 en overtijd Ik heb veel opgezocht op internet hierover maar ik vind zoveel informatie dat ik niet meer weet wat wel en niet waar is. Het komt erop neer dat ik 4 weken overtijd ben, diverse tests heb gedaan incl. een bloedtest na 2 weken overtijd geweest te zijn en alles tests waren negatief. Afgelopen zondag is de laatste test gedaan ( 3 weken overtijd ) en ook deze was weer negatief. Nu heb ik erg veel last van een pijnlijke onderbuik en nog meer last van pijnlijke borsten. Voorheen was ik aan de pil maar nadat ik niet ongesteld werd heb ik hierop gewacht zodat ik daarna weer aan de pil kan beginnen. Inmiddels zijn we dus bijna 4 weken verder en ik ben nog niet ongesteld. Hoe kan dit? Wat kan er aan de hand zijn? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik weet dat zolang je niet ongesteld bent alles mogelijk is maar na 3 weken een negatieve uitslag van de test en na 2 weken een negatoeve bloedtest toch nog zwanger kunnen zijn? Lijkt mij heel sterk. Maar wie heeft hier ervaring mee? Wie kan mij hier meer over vertellen? Groetjes Karen
Veel klets en lees plezier toegewenst. Ik denk zelf als je al een bloedtest hebt gedaan dat je er dan wel vanuit kunt gaan dat je niet zwanger bent. Anders zou ik toch nog terug gaan naar je huisarts en je daar laten onder zoeken vanwege je buik klachten. Liefs wolly
Hoi Wolly, Dank je wel voor je reactie. Zou het nog kunnen zijn dat de bloedtest te vroeg is gedaan? En hoe kan het dan dat ik last van van vele zwangerschapskwaaltjes? Volgende week zal ik de huisarts bellen en misschien dat ik dan meer te weten kom.