hallo, ik ben een mama van 25 jaar. mijn vriend en ik hebben een mannetje van 15 maanden. ontzettend leuke knul, druk met ontdekken bezig, en woordjes leren. altijd vrolijk! we zouden het leuk vinden om hem een broertje of zusje te kunnen geven. ( onze kleine man is een wondertje, want ik was destijds aan de pil ) was dus niet de planning, maar ooo zo welkom. nu zijn we er niet zoveel mee bezig, dat ik temperatuur of ovulatie testen doe, want we hebben gezegd: als het zo is, is het leuk, maar we hebben alle tijd. ik lees een aantal dagen mee hier, en begint het ineens ontzettend te kriebelen allemaal! ( ben er stiekem wel een beetje meer mee bezig dan ik zelf dacht ) hier worden alleen zoveel afkortingen gebruikt, dat ik soms denk.. hmm even puzzelen. haha oeps! ik ken niet alle afkortingen of de betekenis ervan. ik ben bv. in januari op de 10e ongesteld geworden, en in februari op de 9de. mijn ongesteldheid duurt 6/7 dagen gemiddeld. wat is dan mijn nod bijvoorbeeld? ben er niet zo thuis in, omdat ik me er voorheen helemaal niet in verdiept heb. houd het normaal niet bij.. *schaam schaam* met vriendelijke groet, 2013mama
Welkom op het forum. Je NOD is Niet Ongesteldheid Dag, dus de dag dat je verwacht te menstrueren maar wat je natuurlijk niet hoopt. Het duurde bij mij ook een hele tijd voor ik alles snapte, maar uiteindelijk komt het vanzelf.
hoi ! bedankt. ik heb toevallig een categorie gevonden waar alles haarfijn word uitgelegd. weet nu ook eindelijk wat dpo is, dus ga denk ik meer snappen van de verhalen die de dames allemaal typen. haha ( blondje ) dit forum werkt trouwens zeer verslavend fijne dag! groetjes