Hallo iedereen, even voorstellen. Ik ben Laurence en ben 23 jaar. Ik was tot enkele weken geleden zwanger van een identieke tweeling. Onze twee meisjes (Lina en Luna) heb ik 22 weken in mijn buikje gedragen. Op dinsdag 19/08/08 zijn we voor een controle naar de gyné geweest, en daar hebben we gehoord dat hun hartjes niet meer klopten. Op vrijdag 22/08/08 ben ik om 4 uur in het ziekenhuis aangekomen omdat mijn water was gebroken en om 12 uur 38 en 12 uur 41 heb ik onze twee wondertjes op de wereld gezet. Ze waren volmaakt. Ze hadden alles, ze moesten alleen nog groeien en verdikken. Ze zijn gestorven doordat er maar 1 placenta was en die een beetje op hol is geslagen. Luna kreeg veel meer eten dan Lina en is gestorven aan een hartinfarct omdat zij niet meer kom volgen. Lina is gestorven doordat zij niets meer kreeg. Ze wogen 325g en 435g en meten alletwee 28 cm. Ik heb mij op dit forum ingeschreven omdat we binnenkort terug willen proberen en ik wil graag mijn verhaal kwijt achter mijn PC. Ik volg ook graag jullie verhalen op, spannend vind ik.
hoi hoi welkom op dit forum. heel veel sterkte met jullie verlies nu maar hopen dat je volgende zwangerschap beter verloopt groetjes sammie en frans
Welkom en wat een ontroerend verhaal, het lijkt me zo raar om te moeten bevallen van 2 kindjes waarvan je weet dat ze niet meer in leven zijn! Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies em hopelijk verloopt de volgende zwangerschap voorspoedig! Liefs Maaike
Het rare eraan is dat ik nog 3 dagen met mijn dikke buik moest rondlopen terwijl ik wist dat er geen leven meer inzat. Dat was helemaal niet makkelijk om mee om te gaan.
Nee dat kan ik me voorstellen, heel veel sterkte nog en ik hoop echt voor je dat je straks een gezond kindje in je armen mag sluiten! Liefs maaike
Welkom wat een verdrietige situatie Heel veel sterkte en hopelijk als je weer zwanger mag raken dat het dan goed mag blijven gaan. Liefs wolly