ik ben yolanda . en ik wil graag zwanger worden. ben nog erg jong. maar wil het samen met mijn vriend erg graag. voor vragen kan je altijd bericht sturen naar mij. groetjes yolanda
Welkom 15 is wel heel heel heel jong natuurlijk... ik zou zeggen het is jouw keuze, maar denk er nog maar eens goed over na. Je hebt nog hel je leven om aan kinderen te beginnen. wat je ook beslist, veel plezier op het forum x
Hoi Jolanda. Jeetje 15 is wel een beetje erg jong ! Is je vriend veel ouder of even jong ? Woon je samen of nog thuis? Heb je een diploma of ben je nog op school? Kun je het financieel aan :kun je jezelf onderhouden of verdient je vriend veel? (kan je dat ook als je er alleen voor staat?) Is het een serieuze relatie of hebben jullie dit net besloten ? Weet je wel wat een kindje krijgen allemaal inhoud? Kun je verantwoording nemen voor je kindje?(kosten , verzorging , opvoeding, spullen enzv.) Vergeet ook niet dat een kindje niet alleen maar leuk is. Er zitten ook dingen aan vast die je soms niet zo leuk gaat vinden. Als je zelf besluit om zwanger te willen worden besluit je ook dat je de rest van je leven de zorg draagt voor je kindje. Ik kraak je niet af... Vraag me toch af of je wel helemaal weet wat het betekend.... Maar zou toch goed over deze vragen nadenken. Als je er echt 1000000% achter staat en weet wat het allemaal inhoud wens ik je veel geluk.