Nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door robertha, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Ik wilde me ook even voorstellen. Ik ben een 26 jarige meid, die sinds september 2008 met haar man probeert zwanger te worden.
    Vandaag was ik voor de 9e dag overtijd, terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb van 35 dagen. Helaas teste ik vorige week vrijdag negatief met een bloedtest bij de HA :(
    En vandaag :evil:
    Nu zijn we pas net begonnen, maar het was dus wel even balen en ik voelde me ook echt een beetje anders (misselijk, vermoeid, krampen, pijnlijke borsten etc.). We gaan er nu weer vol goede moed tegenaan! :)
    Het is fijn om ook de verhalen van anderen te kunnen lezen, want zo kun je toch je eigen gevoelens ook kwijt bij mensen die je snappen...

Groetjes!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

3. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    WELKOM!wij zijn ook sinds september aan de slag, suc6!

4. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hallo,

We zijn gestopt met de pil midden juni.

Hopelijk ben je vlug zwanger. Ik had ook die pijnlijke borsten, vermoeidheid, tevens buikpijn. Ik denk dat het ook bij jou nog het ontpillen is.

Veel klusgenot :)

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

6. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    welkom op het forum.

heel veel kletsplezier..

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Welkom,

Wij zijn ook sinds september bezig. Ik heb 3 jaar een mirena gehad, dus is weet ik niet of mijn cyclus nog zo is als daarvoor. Ik zou vandaag mijn :evil: moeten hebben maar heb nog niets gezien, durf nog niet te testen, voel ook van alles maar heb meer het idee dat dat psychisch is ;)
    Ik wil niet testen omdat ik stiekem toch hoop dat het al raak is en dan is het idd even balen als het toch neg is. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt. Ik hoop voor je dat het in de volgende ronde wel raak is.

Succes met het klussen en heel veel leesplezier.

Grtjs Fem

Deel Deze Pagina